Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@04:37:09 GMT

رفع مشکلات مجموعه ورزشی کوهنانی نیازمند حمایت است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۳۳۷

رفع مشکلات مجموعه ورزشی کوهنانی نیازمند حمایت است

حجت الاسلام آروانی، به ساخت و بهره بداری از مجموعه ورزشی فرخی در کوهنانی اشاره کرد و گفت: با حمایت مسئولان و ادارات مشکلات این مجموع برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «ابوالحسن آروانی»، امروز(26اردیبهشت)، در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی فرخی کوهنانی اظهارداشت: همت بلند و تلاش های شبانه روزی مسئولان در ساخت این مجموعه ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه کوهنانی بر مشارکت همکاری ادارات در حمایت از این مجموعه و رفع مشکلات آن تأکید کرد و افزود: با همت جهادی و مدیریت صحیح باید مشکلات این مجموع برطرف شود.

 

وی با اشاره به شجاعت در ساخت این مجموعه ورزشی و لزوم الگو برداری از آن، خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه فرصتی برای رشد و شکوفایی استعداد فرزندان این منطقه است. 

 

حجت الاسلام آروانی در پایان از متمکنین و آحاد مردم منطقه خواست با سرمایه گذاری در زادگاه خود زمینه آبادانی؛ رشد توسعه و رفع نیازهای بخش  را فراهم کنند.

 

وی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های موجود در منطقه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید همت والا و مدیریت جهادی داشته باشیم.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت مجموعه ورزشی ورزش و جوانان ورزش مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه