Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، به نظر می‌رسد زمان وداع دوباره رئالی‌ها با زیدان فرارسیده و مادرید باید خودش را برای پیدا کردن جانشین او آماده کند. زیدان که در ۲ مقطع سرمربی رئال مادرید شد، توانست این تیم را به مقام قهرمانی در لالیگا برساند و در این فصل نیز هنوز شانس دارد.  

مارکا در گزارش امروز خود نوشت که زیدان قطعاً در انتهای فصل می‌رود و حالا رئال باید به فکر جانشین زیزو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رسانه‌های اروپایی «مکس آلگری» یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نیمکت مادرید است و طبق اعلام رسمی «فابریزو رومانو»، پرز با این سرمربی ایتالیایی تماس برقرار کرده است.

آلگری ۳ سال گذشته پیشنهاد رئال را برای جانشینی زیدان رد کرد ولی به نظر می‌رسد اکنون مشتاق رسیدن به نیمکت مادرید باشد. البته هنوز اخباری به گوش می‌رسد که ماکسیمیلیانو می‌خواهد به نیمکت تورین و سرمربیگری یوونتوس بازگردد. باید دید آینده این ۲ باشگاه چگونه رقم می‌خورد. آیا زیدان سرمربی یوونتوس می‌شود و آلگری به مادرید می‌رسد؟

از رائول گونزالس، اسطوره کهکشانی‌ها به عنوان دیگر گزینه جانشینی زیدان نام می‌برند. سرمربی رئال مادرید جوانان که نمایش درخشانی در این تیم داشت، شاید بتواند به نوعی «زیدان جدید مادرید» لقب گیرد و دوران خود را در سانتیاگو این بار به عنوان سرمربی آغاز کند. رائول جزو برترین بازیکنان تاریخ اسپانیا و رئال مادرید است و حالا باید دید در زمینه سرمربیگری چه نمایشی از خود به ثبت خواهد رساند.

زیدان در ابتدا دستیار آنچلوتی در نیمکت رئال بود ولی پس از یک فصل به سرمربیگری رئال مادرید رفت و در آنجا توانست به تیم اصلی مادرید برسد. آیا رائول می‌تواند به زیدان جدید مادرید لقب گیرد؟

کد خبر 601368 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا زیدان تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا زیدان تیم رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد