Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ خانواده پر نوزاد(سه قلو به بالا)  زنجانی از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند، گفت: پارسال بیش از ۵۷۲ میلیون تومان به منظور کمک به تأمین هزینه‌های خانواده‌های پرنوزاد زنجانی  مساعدت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده به خانواده‌های پرنوزاد زنجانی طی سال گذشته در قالب کمک معیشت، خرید لوازم ضروری منزل، تسهیلات کارگشایی، اشتغال و خرید مسکن و تهیه شیرخشک و بسته‌های غذایی بوده است، ادامه داد: در کنار ارائه خدمات مستمر به این گروه از جامعه هدف این نهاد فراهم کردن شرایط توانمندسازی خانواده‌های پرنوزاد از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان بوده و با همین نگاه زمینه اشتغالزایی و تأمین مسکن این گروه از جامعه هدف از اقدامات مهم این نهاد بوده است.


صفری با بیان اینکه امسال هم حمایت از خانواده‌های پرنوزاد به منظور کمک به تأمین معیشت و اقتصاد این گروه از جامعه هدف این نهاد از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن، تخصیص و تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده‌های پرنوزاد از محل منابع و اعتبارات داخلی و هم افزایی آن با کمک‌های مردمی، خدمات اثربخشی به این گروه از جامعه هدف این نهاد در بخش‌های مورد نیاز این خانواده‌ها به ویژه تغذیه، بهداشت و اشتغال به صورت مناسب تری ارائه شود.

 


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد گروه از جامعه هدف خانواده های پرنوزاد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی