Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه خیریه کریمان این روزها مشغول تکمیل ۲ پروژه ی کانال کشی در روستاهای علی آباد و پیچکان واقع در شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موسسه خیریه کریمان که از سال 1397 با هدف محرومیت زدایی و توانمندسازی با تمرکز بر مسئله آب تاسیس شدکه پس از فعالیت در استان های خوزستان، قم، لرستان و خراسان جنوبی و کسب تجارب ارزنده، بدلیل شدت محرومیت، فعالیت عمرانی خود را فعلاً به استان خراسان جنوبی معطوف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمان این روزها مشغول تکمیل 2 پروژه ی کانال کشی در روستاهای علی آباد  و پیچکان واقع در شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی است.

پیش از این نیز خیریه کریمان بیش از 1000 متر از اراضی کشاورزی روستاهای شهرستان های نهبندان،زیرکوه و درمیان در 8 پروژه عمرانی آبرسانی کرده است.

گفتنی‌ست؛ بسیاری از روستاهای خراسان جنوبی با وجود داشتن قنات اما به علت خاکی بودن کانال های انتقال آب و همچنین هدررفت آب جاری، با مشکل مواجه هستند. با مرمت قنات های موجود و همچنین کانال کشی اصولی آب می توان دوباره رونق را به زمین های کشاورزی و زندگی روستاییان هدیه داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی خیریه کریمان کانال کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین، مراد آبیار اظهار داشت: ظهر امروز با جاری شدن آب رودخانه فصلی گزون حسن راه ارتباطی این روستاها که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات این شهرستان قرار دارند قطع شد.

وی ادامه داد: مراحل بازگشایی راه‌ها با فروکش شدن باران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار ریگان عنوان کرد: تمامی امکانات شهرستان برای خدمت رسانی به روستاهای شهرستان بسیج شده است.

آبیار افزود: دهیاران ، گروهای جهادی و مردمی در تمامی روستاهای شهرستان ریگان برای کمک به شهروندان و رفع مشکلات مستقر هستند.

بارش شدید باران از روز گذشته(سه‌شنبه) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

سازمان هواشناسی با اعلام هشدار سطح قرمز نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی تاکید کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد