Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@23:51:02 GMT

تقاطع غیرهمسطح مصلی در مشهد بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۵۸۴

تقاطع غیرهمسطح مصلی در مشهد بهره‌برداری شد

تقاطع غیرهمسطح مصلی در حاشیه شهر مشهد و بزرگراه بسیج این شهر طی مراسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش قدس آنلاین، رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد در این مراسم گفت: این پروژه ۱۲ سال معطل مانده بود که با همت شهردار و دیگر همکاران اجرایی شد. رمضانعلی فیضی با بیان اینکه ما خادم مردم حاشیه‌ شهر هستیم افزود: در این دوره ۶۸ بوستان با مساحت ۱۰۳ هکتار احداث شده در حالی که در دوره قبل ۵۴ بوستان به مساحت ۵۲ هکتار ساخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: همچنین ۲۹ پلاک در این دوره باز شده که ۱۴۱ درصد نسبت به دوره قبل بیشتر شده است. رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در زمان فعالیت شوراهای سوم و چهارم شهر مشهد یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع پیاده رو سازی انجام شده بود که ۲۴ درصد مربوط به حاشیه بود اما در این دوره یک میلیون مترمربع پیاده رو سازی انجام شد که ۳۳ درصد آن مربوط به حاشیه شهر است. شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: اجرای این پروژه دشوار بود و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و اعضای شورای شهر در اجرای آن قابل تقدیر است. محمدرضا کلائی افزود: اگر این تقاطع اجرا نمی‌شد خودروها برای تغییر مسیر باید سه تا چهار کیلومتر مسافت طی می‌کردند. وی ادامه داد: در فاز دوم این پروژه، بولوار شهید هریری که دسترسی دوم به شهرک شهید رجایی است، افتتاح می‌شود تا بخشی از مشکل دسترسی مردم این منطقه به ناوگان حمل و نقل عمومی رفع شود. معاون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: اجرای این پروژه در بهمن سال ۹۸ و در راستای ساماندهی محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر در کنار احداث دو بوستان با هدف کاهش مشکلات این منطقه کم‌برخوردار آغاز شد و فاز اول آن بعد از ۱۵ ماه به بهره برداری رسید. خلیل الله کاظمی افزود: تا دو ماه دیگر نیز دوربرگردان از شمال به جنوب و برعکس به بهره برداری می‌رسد و به شهرک شهید رجایی متصل می‌گردد. وی ادامه داد: در این پروژه فضای سبز ۳.۵ هکتاری و نورپردازی اجرا شد و هزینه آن تا انتهای پروژه حدود ۱۱۵ میلیارد تومان برآورد شده‌ است. انتهای پیام/ منبع:ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تقاطع غیر همسطح مشهد بهره برداری شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات که همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان و به شهرستان میامی این استان سفر کرده است در ابتدای ورود به این شهر به مزار شهدای این شهرستان رفت و از مقام والای شهدا تجلیل کرد.

وی برای آغاز بهره برداری از پروژه های برق شهرستان میامی در پست ۴۰۰ کیلوولت برق این شهرستان حاضر شد و آنرا به بهره برداری رساند.

زارع پور در این مراسم با اشاره به اینکه این سفر چهل و ششمین سفر رئیس جمهوری در کمتر از ۳سال گذشته است، گفت: هدف از این سفرها دیدن مشکلات از نزدیک و رفع آنها در مقدورات دولت است. 

وی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه به پایداری شبکه برق کمک می کند، افزود: حوزه ارتباطات نیز وابستگی بسیاری به برق دارد و در حال حاضر بیشترین مشکل حدود ۱۵۰۰ روستای باقیمانده برای ایجاد ارتباط، نبود برق است که به مرور در حال رفع این مشکلات هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه‌ها فضای کسب و کارها برای عموم مردم تسهیل شود.

در این مراسم آله داد معاون هماهنگی انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر توضیحاتی را درباره اجرای این پروژه‌ها و تاثیر آن در این شهرستان ارائه کرد.

وی از تخصیص اعتبار ۲۲۱۲ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه ها خبر داد.

وزیر ارتباطات بعد از این برنامه به آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها رفت و با دستور وی عملیات این پروژه آغاز شد.

زارع‌پور در آئین آغاز این عملیات با اشاره به اینکه یک سوم کشور در دو سال گذشته تحت پوشش این پروژه قرار گرفته است، گفت: برای اجرای این پروژه در شهرهای استان سمنان برنامه ای در دو فاز تهیه شده است که با درخواست فرماندار شهرستان میامی ظرف ۲۴ ساعت گذشته دستور دادم کارگاهی برای آغاز این پروژه در این شهرستان‌ تجهیز شود و بر اساس قولی که توسط اپراتور داده شده در ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات این شهرستان به طور کامل تحت پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کارها قرار می گیرد.

همچنین حسن پور مدیرکل ارتباطات استان سمنان در این مراسم اعلام کرد که این پروژه با ۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان میامی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز