Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز در نشست خبری درباره لیست های منتشر شده برای انتخابات شورای شهر تهران، گفت: ما هنوز به لیست واحدی نرسیدیم. افرادی که کاندیدا شدن و با شورا هماهنگ شدند را به مجمع می‌دهیم تا مجمع به آنها رای دهد، اما هنوز لیستی به مجمع ندادیم بنابراین لیستی که منتشر شده درست نیست چرا که هنوز مشخص نشده چه کسی در لیست قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: قطعا حداقل‌هایی را برای حضور بانوان و جوانان در نظر می‌گیریم و مانند مجلس این تناسب را رعایت می‌کنیم.

تکمیل می شود...

کد خبر 5213130

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی چمران انتخابات 1400 انتخابات شوراها شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان وزارت کشور آیت الله سید ابراهیم رئیسی محمد جواد ظریف انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی فلسطین علی لاریجانی حسن روحانی محمدجواد ظریف عید سعید فطر مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز در بخشی از نطق رئیس و نطق میان دستور اعضای شورا به‌صورت ویژه به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره شد، در این راستا از نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران در اجرای عملیات «وعده صادق» همچنین هوشیاری نسبت به عملیات پدافندی روزهای اخیر تشکر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری با تشریح مصوبات یکصدوبیست‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: لایحه نخست که در صحن بررسی شد، نامگذاری معابر شهری شامل ۹ کوچه، ۱۴ بن بست، یک پل عابرپیاده، یک پل دور برگردان و یک بوستان بود که با توجه به تأیید کمیسیون تخصصی در صحن علنی یه تصویب رسید.

وی با اشاره به لایحه دوم در صحن شورا افزود: مبایعه‌نامه خرید مجموعه‌ای توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان در دهکده تفریحی چادگان از سازمان عمران زاینده رود مطرح شد، که ضمن تاکید بر لزوم تقویت پشتوانه‌های رفاهی کارکنان به ویژه در بخش عمرانی و عملیاتی این لایحه نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه دو توافقنامه تملک در طرح‌های عمرانی در مناطق ۳ و ۵ مورد بررسی قرار گرفت که مورد اشاره شده در منطقه ۵ به تصویب اعضای شورا رسید و توافقنامه مربوط به منطقه ۳ مسکوت ماند.

صالحی گفت: امروز بخشی از نطق رئیس شورا و نطق میان دستور اعضای شورا به‌صورت ویژه به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره شد، در این راستا از همه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در اجرای عملیات وعده صادق، همچنین هوشیاری نسبت به عملیات پدافندی در روزهای اخیر تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 746575

دیگر خبرها

  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد/ تداوم وحدت با جبهه پایداری