Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی نود و پنجم که با شکست استقلال همراه شد، گفت: در دربی نود و پنجم بیشتر به جای نکات فنی شاهد درگیری، اشتباهات داوری و مسائل حاشیه ای بودیم. با اینکه انتظار می رفت دو تیم نمایش خوبی از خود از لحاظ فنی نشان دهند اما همانند اکثر دربی های گذشته این بازی هم قابلیت فنی بالایی نداشت و بیشتر اسیر حواشی و اتفاقات ناخوشایند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: زمانی که استقلال تمرکزش را از دست داد، هم گل دریافت کرد و هم بعد از آن نتوانست به بازی برگردد، اگر چه چند موقعیت خوب را به دست آورد اما به دلیل آشفتگی و نداشتن آرامش و تمرکز نتوانست از موقعیت هایش استفاده کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه گفت: باز هم اشتباهات خط دفاع کار دست آبی ها داد. مدافعان استقلال نباید اجازه می دادند شهریار مغانلو به راحتی دور بزند و شوت زنی کند اما او فضای کافی را در اختیار داشت و توانست بدون حضور مدافعان استقلال ضربه خود را بزند که در ریباند آل کثیر توانست دروازه استقلال را باز کند و پرسپولیس با هم تک گل به پیروزی رسیده و به قهرمانی امیدوارتر شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال بعد از گل تا حدودی بر روی دروازه پرسپولیس فشار آورد که این موضوع طبیعی بود اما بازیکنان آنقدر پراسترس بودند که اشتباهاتشان لحظه به لحظه بیشتر می شد. اگر چه چند موقعیت هم به دست آوردند اما به دلیل همان استرس نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

یکه در مورد تعویض هایی که برای استقلال صورت گرفت، گفت: نمی دانم دلیل دیر آمدن دیاباته و اسماعیلی به زمین چه بود. شاید اگر آنها زودتر به میدان می آمدند، تأثیر بیشتری در نتیجه دیدار داشتند و دیدیم که با آمدنشان چند حرکت ترکیبی انجام دادند و بر روی دروازه پرسپولیس خطرساز شدند اما دیگر زمان کافی وجود نداشت و پرسپولیس با مدیریت بازی توانست به پیروزی برسد.

وی در پایان و در خصوص درگیری هایی که در پایان بازی رخ داد، گفت: متأسفانه درگیری در فوتبال ما دیگر عادی شده است. هفته پیش در اصفهان، روز جمعه در تهران و معلوم نیست درگیری بعدی در کدام بازی اتفاق بیفتد. این درگیری ها نشان می دهد که هنوز تا حرفه ای شدن راه طولانی در ییش داریم و تنها مدعی حرفه ای بودن هستیم.

کد خبر 5212265

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی یکه جام حذفی لیگ قهرمانان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی 95 تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی یحیی گل محمدی جام تختی کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، سرمربی جوان این تیم علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیمش را در آستانه بازی برابر پیکان مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با پیکان هستیم. فکر می‌کنم یک بازی زیبا رقم بخورد، چون هر دو تیم در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب پیکان را شکست بدهیم.

بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی

 

وی در مورد بازی‌های پرگل هوادار و نمایش تهاجمی این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: مسعود شجاعی به هیچ عنوان فوتبال تدافعی را دوست ندارد و مثل بعضی از مربیان دنبال دفاع کردن نیست. او حتی در تمرینات روی نکات تهاجمی ریزبین است و دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره رقابت مدعیان قهرمانی یادآور شد: هر چند سپاهان یا تراکتور می‌توانند روی کاغذ همچنان شانس داشته باشند، ولی رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. الان پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش می‌گذارند و خیلی‌ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از بازی‌های استقلال است و شاید این موضوع شانس قهرمانی استقلال را بیشتر کند. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست