Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@01:13:37 GMT

رادیو انتخابات راه‌ اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۷۱۳

رادیو انتخابات راه‌ اندازی شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم،  رادیو انتخابات با مدیرت رضا کوچک زاده از امروز ۲۶ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد. رادیو انتخابات هم اکنون روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ و همچنین سایت ایران صدا قابل دریافت است و از امروز ۷ صبح به صورت رسمی برنامه‌های آن آغاز شده است.

رضا کوچک زاده مدیر رادیو انتخابات پیش از این درباره رویکرد این شبکه رادیویی که به طور موقت و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ راه اندازی شده است بیان کرده بود: پوشش تمامی رویداد‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی (در برخی شهرها) و مجلس خبرگان رهبری از جمله ماموریت‌های رادیو انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کوچک زاده همچنین درباره پرداختن به برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری گفته بود: در قالب‌های گوناگون برنامه سازی مسائل مختلف در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و همچنین نگاه ویژه برنامه‌های رادیو انتخابات به مباحث اقتصادی که بخش زیادی از آحاد ملت برای حل آن به این انتخابات چشم دوختند هم مورد توجه ویژه خواهد بود لذا تشریح برنامه‌های ارائه شده در بستر انتخابات ۱۴۰۰ و معرفی کارنامه کاندیدا‌های ریاست جمهوری از جمله کار‌های مهم در رادیو انتخابات است.

رادیو انتخابات از سه بخش خبری در ساعت‌های ۹ صبح ۳ عصر و هشت شب تشکیل شده است و اولین بخش جدی این شبکه رادیویی با تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی حمید عبیری شروع به کار کرد.

اگرچه که مدیر رادیو انتخابات از برنامه‌های مناظره محور هم خبر داده است، اما هنوز مشخص نیست که تا چه حد نامزد‌ها یا نمایندگان آن‌ها می‌توانند در این شبکه به مناظره بپردازند. با این حال با توجه به اینکه رادیو انتخابات شبکه‌ای تخصصی برای پرداخت به مباحث انتخاباتی است می‌تواند ظرفیت ویژه‌ای برای مناظره‌های نامزد‌های ریاست جمهوری نیز باشد.

پربیننده ترین گزارش آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری / درهای وزارت کشور بسته شد صلاحیت احمدی نژاد تایید می شود؟ شلیک ده ها موشک به سوی تل آویو رییسی اعلام کاندیداتوری کرد سخنرانی تند زاکانی علیه لاریجانی را ببینید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰ رادیو انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، روز یکم، اردیبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت سعدی برنامه‌های «کوک آوا و مشتاق دیدار» را با موضوع آثار سعدی راهی آنتن می‌کند.

روز شنبه برنامه موسیقی محور کوک آوا با ترانه‌هایی از اشعار سعدی پخش می‌شود.

«کوک آوا» یکی از برنامه‌های موسیقی‌محور این شبکه رادیویی است که با ترکیب متن، ترانه و موسیقی یک بسته شنیداری را پخش می‌کند. «کوک آوا» برنامه‌ای است که قطعات موسیقی باکلام را بر اساس یک مضمون مشترک انتخاب و بخش‌هایی از آنها را پخش می‌کند.

این برنامه موسیقی محور هر روز ساعت ۶:۱۵ به تهیه‌کنندگی انسیه شمس‌اللهی پخش می‌شود.

«مشتاق دیدار» یکی از برنامه‌های ادبی این شبکه رادیویی است که با روایت امیرحسین مدرس داستان‌های عامیانه را روی آنتن می‌برد.

این برنامه روز شنبه با روایت حکایت های سعدی همراه شنوندگان می شود.

«مشتاق دیدار» هر روز ساعت ۱۳ به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین و امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف