Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین خیری گفت: اگر در زمین مسابقه دربی مانند مسابقه پینگ پنگ، تور وسط زمین می‌کشیدند، خیلی بهتر بود، چون به جز حرف و یکسری مسائل چندان کار تاکتیکی ندیدیم

شاهین خیری در خصوص دربی 95 صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، شاهین خیری در خصوص تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۵ به میزان گفت:

بحث استقلال و پرسپولیس را اصلا کنار می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهد یکی از بی‌منطق‌ترین و بدترین نوع بازی دربی بودیم. تنها حُسن این دربی آن بود که ۵ یا ۶ بدلکار و بازیگر خوب سینمایی به فوتبال ایران معرفی کرد. در صحبت‌هایم تاکید می‌کنم به خاطر استقلالی بودن و باخت تیم موردعلاقه‌ام چنین صحبتی نمی‌کنم. حتی اگر استقلال برنده می‌شد باز هم همین حرف‌ها را بیان می‌کردم.

شاهین خیری افزود:

اگر در زمین مسابقه مانند مسابقه پینگ پنگ، تور وسط زمین می‌کشیدند، خیلی بهتر بود، چون به جز حرف و یکسری مسائل چندان کار تاکتیکی ندیدیم. اگر به جای قلب بعضی بازیکنان، به زبان‌شان ضربان‌سنج وصل می‌کردیم، نشان می‌داد ضربان زبان بعضی بازیکنان ۱۸۰ مرتبه حرکت کرده و پاهایشان ۴۰ مرتبه! به نظرم سطح بازی دربی ۹۵ خیلی پایین بود و در حد محلات!

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال در دربی گفت:

اکثریت بازیکنان استقلال در حد نام خودشان فوتبال بازی نکردند. فقط مسعود ریگی فوق‌العاده با کلاس، زحمتکش و خوب در میانه میدان برای آبی‌پوشان به میدان رفت. واقعا حیف این یک بازیکن در میان بقیه استقلالی‌ها بود. توقع ما از کاپیتان استقلال در بازی دربی خیلی بالاتر است. قبول دارم هر بازیکنی روز بد یا خوب دارد، اما واقعا انتظار نداشتم وریا غفوری در این سطح ظاهر شود. از غفوری باتجربه انتظار می‌رفت تیم را در میدان جمع و جور کند.

خیری درباره بهترین بازیکن پرسپولیس گفت:

به نظرم از میان بازیکنان پرسپولیس فقط وحید امیری بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت. بازی امیری فوق‌العاده بود و این نکته را مدنظر داشت که او در پست غیرتخصصی‌اش دفاع راست به میدان رفت.

خیری در پایان گفت:

به نظرم فرهاد مجیدی باید فکری به حال مدافعان و خط دفاعی‌اش بکند. به بعضی مدافعان استقلال نباید دل بست و باید به دنبال بازیکنان پخته‌تر رفت. پیشنهادم این است که به کادرفنی استقلال مشاور خوبی اضافه شود که تخصصش خط دفاعی باشد و برای مدافعان استقلال تمرینات خاصی در نظر بگیرد.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با محمد نوری: دوست داشتم پست علی کریمی بازی کنم ولی سی چهل نفر جلوی من هستند! عیسی آل کثیر شماره 10 را گرفت! پاس گل مهدی طارمی و گل لوئیز دیاز به ریو آوه (ریو آوه 0-2 پورتو) جدایی قطعی زیدان از رئال مادرید در پایان فصل؛ الگری آماده پذیرش پیشنهاد رئال مادرید دل پیرو: هیچ یک از سه پنالتی بازی یوونتوس - اینتر پنالتی نبود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس

با 3 اخراج، شب عجیب سن سیرو تکمیل شد. 

طرفداری | اینتر با پیروزی مقابل میلان قهرمانی در سری آ را نهایی کرد.

آخرین دقایق بازی میلان و اینتر با کارت قرمزهای داور همراه شد. تئو هرناندز و دنزل دومفریز در دقیقه 93 «گلاویز» شدند تا هر دو با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شوند. شدت درگیری این دو بازیکن که به دلیل تلاش هرناندز برای انتقال فراتزی به بیرون از زمین ایجاد شده بود، در حدی بود که تمامی بازیکنان دو تیم برای میانجی‌گری بین آن‌ها وارد عمل شدند، اگر چه به نظر می‌رسید در این بین شیطنت‌هایی نیز رخ داد. داویده کالابریا نیز در دقیقه 97 به دلیل ضربه آرنج به مخیتاریان کارت قرمز دریافت کرد تا روسونری به اندازه کافی هنگام رویاپردازی نراتزوری، کابوس را تجربه کند. 

درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر اخراج تئو هرناندز اخراج دنزل دومفریز اخراج داویده کالابریا

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس