Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اشاره داشت و اظهار کرد: حضور مردم باعث خواهد شد پشتوانه نظام محکم‌تر شده و مسئولان جدیدی که روی کار می‌آیند با قدرت بیشتری کار کنند.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد حضور حداکثری مردم را نخستین هدف انتخابات دانست و گفت: البته این حضور الزامات و شرایطی دارد که کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر باید آن‌ها را با دقت رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارائه برنامه دقیق و منسجم، صداقت، دوری از شعارزدگی و عدم جناح بازی را تأثیرگذار در حضور مردم عنوان کرد و افزود: در صورتی که مردم این موارد را در کاندیداهای خود ببینند قطعاً در انتخابات مشارکت خواهند داشت.

نجفی در ادامه به اهمیت انتخابات شورای شهر اشاره داشت و بیان کرد: نباید شورای شهر را فدای ریاست جمهوری کنیم زیرا هر دو این موارد بسیار بااهمیت هستند.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد شورای شهر را نمایندگان مستقیم مردم در اداره امور شهری دانست و ادامه داد: مردم این نمایندگان را به عنوان پل ارتباطی خود و حکومت می‌دانند لذا لازم است افرادی صالح، انقلابی، دارای برنامه، مؤمن، امانت دار و صادق انتخاب شوند.

وی شفافیت را یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نامزدهای شورای شهر عنوان کرد و افزود: نامزدها باید به صورت مستقیم موضع خود را در خصوص شفافیت اعلام کنند؛ البته این اعلام نظر پس از انتخابات یقیناً از سوی جنبش دانشجویی رصد می‌شود تا افراد خلف وعده نکنند.

نجفی تصریح کرد: به این منظور صرفاً دم زدن از شفافیت ملاک نیست و نامزدها باید مشخص کنند در چه مواردی و به چه شکلی بناست شفافیت داشته باشند.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طبق قوانین باید صفر تا صد جلسات شورای شهر علنی باشد مگر در موارد معدود که قانون آن را نیز مشخص کرده لذا کاندیداها باید بدانند که بنا نیست با هر بهانه‌ای جلسات را غیر علنی کنند.

وی افزود: شفافیت پیش نیاز هر گونه پیشرفت است زیرا در گام نخست باعث کاهش زد و بندها، رانت‌ها، فسادها و گردش‌های مالی مشکوک می‌شود و پس از آن هم افزایی برای اصلاح امور صورت خواهد پذیرفت.

نجفی در انتها گفت: جنبش دانشجویی خراسان شمالی در تمام دوران مسئولیت منتخبان تصمیم‌های آنان را رصد خواهد کرد و همواره به دنبال شفافیت بیشتر خواهد بود.

کد خبر 5213134

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 بسیج دانشجویی خراسان شمالی محسن نجفی شورای شهر سامانه شفافیت ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان اردبیل شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فطریه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 6088186

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر