Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:58:20 GMT

زامهران: می‌دانستیم باید بهتر از فولادی‌ها بجنگیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۷۳۱

زامهران: می‌دانستیم باید بهتر از فولادی‌ها بجنگیم

نساجی موفق شد با تک گل حسین زامهران در برابر فولاد شرایط خودش را در جدول بهتر کند و کمی از استرس سقوط فاصله بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران موفق شد با نتیجه یک بر صفر فولاد خوزستان را از پیش رو بردارد و پس از اینکه هفته گذشته شاهین ثاقبی تک گل سه امتیازی این تیم را به ثمر رساند، در این هفته زامهران بود که دست به این کار مهم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن در گفتگویی با ما در رابطه با این پیروزی ارزشمند نساجی مازندران حرف هایش را اینطور آغاز کرد: بازی خیلی سختی داشتیم آن هم مقابل فولاد خوزستان که فکر می‌کنم در آسیا جزو تیم‌هایی بود که استحقاق این را داشت از گروهش صعود کند. ما می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم؛ مساوی هم به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد. خیلی خوشحالم که توانستیم به هوادارانمان عیدی بدهیم و سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم. 
او که در این دیدار یک گل سه امتیازی به ثمر رساند و در لیگ سه گله شد، در این خصوص ادامه داد: از بابت گلزنی خوشحال ام به خصوص اینکه همراه با پیروزی بود ولی اینکه من گل میزنم زحمات کل تیم است و در نهایت  من ضربه آخر را زدم. فرقی نمی کند چه کسی گل می زند امیدوارم، بتوانیم نساجی را به یک جایگاه خوب برسانیم.


بازیکن نساجی در مورد شادی گلش توضیح داد: من عدد هفت را نشان دادم و گلم را به آقای دست نشان تقدیم کردم. امیدوارم روحش شاد باشد .


این بازیکن که بهترین بازیکن زمین لقب گرفت در مورد عملکرد خودش اضافه کرد: فکر می کنم کل تیم خوب بودند. می‌دانستیم که بازی فیزیکی و سختی داریم و فولاد تیم پر تلاشی است. می دانستیم که باید خیلی از آنها بهتر بازی کنیم و بجنگیم تا بازی را ببریم، که خدا را شکر همین اتفاق برای مان افتاد.

 


زامهران در مورد اعتراض هر دو تیم به داوری عنوان کرد: در مورد داوری کارشناسان باید نظر بدهند؛ اینطوری خیلی بهتر است، چون ما یک چیز را می بینیم و آن لحظه ضربان بالا است و بعداً متوجه میشیم درست یا اشتباه حس  کردیم. فکر می کنم نساجی جزو تیم هایی است که در نیم فصل اول از سمت  داوری ضربه خورد و جزو دو تیم است که بیشترین ضرر را دیده؛ از این بابت نساجی از همه جلوتر است!


هافبک زرشکی پوشان مازندران در مورد تغییر و تحولات نساجی بعد از آمدن ساکت الهامی گفت: همه دارند می بینند در این ۶ بازی که آقا ساکت آمده ما ۴ پیروزی به دست آوردیم و تیم ما واقعا یکدل تر و یکدست تر شده. همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند؛ فکر می کنم دلیل اصلی اش آقای الهامی است. 


این بازیکن در مورد اینکه وقفه لیگ به نفعشان است یا به ضرر آن ها عنوان کرد: وقتی یک تیم می برد و روحیه اش خوب است قطعا تعطیلی به ضررش است و اگر بازی کند شرایطش خیلی بهتر است ولی چاره ای هم نیست و از همه مهم تر بحث تیم ملی است. امیدوارم تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد و بتواند از گروهش صعود کند.


زامهران در پایان  در مورد هواداران نساجی که هر بازی روی پشت بام می آیند و یکسری تیم ها اعتراض می کنند افزود: من فکر نمی کنم مشکلی باشد. کسی نمی تواند بگوید طرف روی پشت بام خانه اش  بازی را نبیند. در آبادان و مسجد سلیمان هم که بازی داشتیم این اتفاق می افتاد و فکر می کنم روی ما زوم کرده اند.

حسین زامهران نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین زامهران نساجی مازندران فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بارسا و پی‌اس‌جی امشب به ‏میزبانی کاتالان‌ها برگزار می‌شود. آنها از بازی رفت در پاریس با پیروزی ‏به خانه برگشتند و به نظر می‌رسد شانس بیشتری برای صعود دارند. ‏

هوش مصنوعی ‏Olocip‏ در آستانه این مسابقه با استفاده از دیتاهای ‏موجود سعی کرد حدس بزند که در بازی امشب کدام تیم شانس ‏بیشتری برای پیروزی خواهد داشت. ‏

در این بررسی بازیکنان دو تیم در هر پست به صورت یک به یک با ‏هم مقایسه شدند. در نهایت بارسلونا با برتری 6-5 از پاری سن ژرمن ‏سبقت گرفت. یعنی در بررسی پست به پست، شش بازیکن بارسا در ‏پستهایشان بهتر از بازیکنان پی‌اس‌جی در همان پست هستند و در 5 ‏پست دیگر برتری با ستاره‌های پی‌اس‌جی است. 

‏بعد از آنکه نتیجه این بررسی 5-5 پیش رفت تکلیف نهایی باید در ‏مقایسه ژوائو کانسلو و نونو مندس تعیین می‌شد. کانسلو توسط ‏هوش مصنوعی نسبت به مندس برتر اعلام شد تا فناوری به برنده ‏شدن بارسا حکم بدهد. ‏

در بررسی این هوش مصنوعی نکات عجیبی هم دیده می‌شود. برای ‏مثال با وجود عملکرد ضعیف دوناروما در بازی رفت که صدای ‏پاریسی‌ها را درآورده بود این هوش مصنوعی معتقد بود که دوناروما ‏عملکردی بهتر از تراشتگن دارد. ‏

یک نکته عجیب دیگر برتری پیدا کردن ویتینیا از پی‌اس‌جی بر ‏گوندوگان از بارسا است. این ابرکامپیوتور مارکینویش را هم نسبت به ‏آرائوخو برتر می‌داند. ‏

بررسی هوش مصنوعی درباره بازیکنان دو تیم در پست‌هایشان به ‏این شرح است:‏

دوناروما بهتر از تراشتگن
کانسلو بهتر از مندس
ویتینا بهتر از گوندوگان
مارکینیوش بهتر از آرائوخو
گونسالو راموس بهتر از لواندوفسکی
کوبارسی بهتر از لوکاس هرناندز
رافینیا بهتر از دمبله
دی‌یونگ بهتر از زئیر امری
امباپه بهتر از یامال
پدری بهتر از فابیان
ژول کنده بهتر از اشرف حکیمی ‏

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور