Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:08:17 GMT

کادر فنی تیم شمس آذر قزوین نیاز به جراحی و تغییر دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۷۴۱

کادر فنی تیم شمس آذر قزوین نیاز به جراحی و تغییر دارد

صادق افشار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه شمس آذر قزوین با توجه به سرمایه گذاری و تلاش مدیران این شرکت برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور بسته شده بود ولی الان با کسب نتایج ضعیف، کار آن به جایی رسیده که باید کادر فنی آن مورد جراحی و بازبینی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همه باشگاه‌ها وقتی وارد بحران می شوند باید مدیریت باشگاه و هیات مدیره، کادر فنی تیم را با توجه به هزینه صورت گرفته، مورد بازبینی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار گفت: تیم شمس آذر در حال حاضر دیگر توان تغییر نتیجه و رویه را ندارد چون اگر داشت تا پیش از بحرانی شدن وضعیت انجام می داد.

این کارشناس فوتبال گفت: تمامی گزینه ها برای تغییر در این تیم از قبیل جذب بازیکن و در اختیار گذاشتن امکانات لازم به آنها انتخاب و اجرا شد ولی الان کادر فنی تیم به بن بست رسیده است و قدرت تغییر جریان و نتیجه را ندارد و نمی تواند نتایج مورد نظر باشگاه را کسب کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم با این وضعیت از لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط می کند؟ افزود: ما اصلا از سقوط حرف نمی زنیم چون شمس آذر جزو پنج تیم متول لیگ دسته دوم است و هم اکنون در ردیف چهار تیم آخر جدول قرار دارد و سه تیم قبل از آن هم، شرایط بدتری دارند.

افشار گفت: شمس آذر با این شرایط، سقوط نمی‌کند اما بحث این است که کسب نتایج ضعیف در حد انتظار مدیران نیست چون سیاستگذاری آنها صعود بوده است و باید هفته های اول اتفاق می افتاد.

وی با تاکید بر اینکه کادر فنی باشگاه شمس آذر نیاز به بازنگری دارد، افزود: مدیران باشگاه برای این تیم هزینه میلیاردی کرده اند و بازیکنان و مربیان تیم، مدیون تمامی کارگران شرکت هستند که با عرق جبین خود هزینه های باشگاه را تامین می کنند.

افشار گفت: متاسفانه تیم شمس آذر به رغم تمامی این هزینه ها نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و دیروز در برابر ضعیف ترین تیم لیگ دسته دوم در زمین خود باخت و در واقع با این شرایط به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه حتما تغییر در این تیم نیاز است، افزود: انتظار ما از مدیریت باشگاه برای تزریق بودجه و حمایت مالی برآورده شده اما انتظارات از کادر فنی محقق نشده است و آنها باید جوابگوی عملکرد خود باشند.

این کارشناس فوتبال گفت: طبق استانداردهای مربیگری حرفه ای در فوتبال، وقتی سرمربی یک تیم، نتیجه نمی گیرد باید اعلام کند تا قطع همکاری صورت گیرد و تغییرات برای برآورده کردن انتظارات مدیران باشگاه و هواداران انجام شود.

شمس آذر قزوین روز گذشته در آخرین دیدار خود مقابل تیم قعر جدولی سردار بوکان در هفته هیجدهم به رغم میزبانی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه یک بر یک در برابر این تیم متوقف شد تا همچنان بعد از ماه ها و هفته ها در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان استان قزوین لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان استان قزوین لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور لیگ دسته کادر فنی شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند فوتبال برتر کنم که طبق گفته ایشان صلاحدید این را ندارم در نشست خبری شرکت کنم. این نظر شماست و به جای اینکه در امور باشگاه دخالت کنید لطفا در برنامه‌تان از حق تیم‌ها دفاع کنید. در این فوتبال حداقل سررشته‌ای دارید و می‌دانید آفساید و پنالتی چیست! در جایگاه‌تان از حق تیم‌ها دفاع کنید و لازم نیست تشخیص دهید هاشمی‌نسب در کنفرانس خبری شرکت کند یا نه. روزی که قرار است قانون را علیه تیم ما تغییر دهند، آن وقت از تیم ما دفاع کنید. شما دوست خوب من هستید و به حق و شایسته روی آن صندلی نشسته‌اید و یکی دلایل نشستن‌تان روی آن صندلی توانمندی‌تان است اما ممنون می‌شوم در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید.

هاشمی‌نسب 50 میلیون تومان جریمه شد

وی با اشاره به دیدار تیمش با شمس آذر تصریح کرد: شمس آذر سال اول حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و نمره قابل قبولی تا اینجا گرفته‌اند. تیم جوانی هستند که برخی از دیدارهای‌شان را انتحاری بازی کرده‌اند. در بازی رفت دو امتیاز از دست دادیم و می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم و بتوانیم در صدر جدول بمانیم. اگر قانونی وسط فصل عوض نشود و تیم دیگری نیاید صدر جدول را بگیرد. هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند. دل‌مان خوش است امثال مجری فوتبال برتر که تریبون دست‌شان است از حق تیم‌ها دفاع کنند ولی درباره چیزهایی اظهارنظر می‌کنند که هیچ ربطی به آنها ندارد.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که آنها با تصور اینکه در بازی رفت دربی یک گل در خانه حریف زده‌اند در بازی برگشت به میدان رفت، گفت: اصلا چنین چیزی نبود چون هفته پنجم با پرسپولیس بازی کردیم. اصلا فرض کنیم با این تصور بازی کردیم، پس از آن 10 بازی دیگر هست. در صورتی این اتفاق می‌افتد که امتیازها مساوی شود و ما با توجه به اینکه در دربی رفت گل زده‌ایم آخر فصل تصمیم‌گیری شود. آیا کسی می‌تواند 10 بازی آینده را پیش‌بینی کند که تیم‌ها امتیازهای‌شان در پایان مساوی شود؟ اصلا این سوال غیرمنطقی است. اصلا چنین چیزی نبود که به آن فکر کنیم. هفته قبل سه امتیاز فاصله داشتیم و چنین چیزی را در نظر نداشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان