Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:20:38 GMT

چمران: با نزدیک شدن به انتخابات، میزان مشارکت بالا می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۷۹۷

چمران: با نزدیک شدن به انتخابات، میزان مشارکت بالا می‌رود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در نشست خبری در محل باشگاه خبرنگاران، انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری را از اهمیت بیشتری نسبت به سایر انتخابات توصیف کرد و گفت: در شهرهای کوچک و برخی مناطق انتخابات شوراهای شهر و روستا پرشور برگزار می‌شود و ما الان درگیر این موضوع هستیم. زمان تبلیغات شورای شهر یک هفته است و ریاست جمهوری ٢٠ روز است امیدوارم این نقیصه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: انشقاقی میان شورای وحدت و ائتلاف وجود داشت که امیدواریم در انتخابات شورای شهر به رویکرد واحدی برسیم هر چند فکر می‌کنم در انتخابات ریاست‌جمهوری رویکر واحدی را شاهد باشیم.

چمران درباره شعارهای انتخاباتی برای مبارزه با فساد و ابراز امیدواری از اینکه این شعارها عملی شود، خاطرنشان کرد: در مبارزه با فساد تلاش کردیم تا بیشتر به سمت شهر الکترونیک برویم و موفق شدیم و این روند ادامه دارد تا ریشه فساد را بتوانیم خشک کنیم.

وی درباره لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات شورای شهر و روستا،  گفت: ما هنوز به لیستی نرسیدیم. مجمعی را تشکیل دادیم و ٦٢ هزار نفر نام‌نویسی کردند و ما این داوطلبان را به مجمع می‌دهیم تا رای‌گیری شود و هنوز به لیست سه برابری نرسیدیم و هنوز معلوم نیست این افراد در مجمع بیایند یا خیر.

ادامه دارد...

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما شورای شهر چمران پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما شورای شهر چمران اخبار کنکور شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس گزارش رسانه‌های اوکراین، سازمان مبارزه با فساد این کشور در پرونده مالکیت غیرقانونی اراضی دولتی به ارزش حدود ۷ میلیون دلار، با میکولا سولسکی، وزیر کشاورزی کی‌یف به عنوان یکی از متهمان برخورد می‌کند.

سولسکی که از مارس ۲۰۲۲ وزیر کشاورزی اوکراین شده است، در جریان جنگ بیش از دوساله اوکراین با روسیه، مسئولیت نظارت بر صنعت غلات کی‌یف که به شدت تحت فشار است را برعهده دارد.

اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد که از طرحی رمزگشایی کرده است که براساس آن، وزیر کنونی کشاورزی، اراضی دولتی به ارزش ۷.۳۵ میلیون دلار را به طور غیرقانونی تحصیل کرده است.

در این بیانیه به نام سولسکی اشاره نشده اما گفته شده که مظنون، سابق بر این ریاست کمیته کشاورزی مجلس اوکراین را برعهده داشته است. سولسکی پیش از آنکه به عنوان وزیر کشاورزی منصوب شود، ریاست کمیته مذکور را عهده‌دار بود. در صورت تایید خبر، سولسکی نخستین وزیر شناخته‌شده دولت ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین خواهد بود که نامش در یک پرونده فساد، به عنوان مظنون ذکر می‌شود.

کد خبر 6086452

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟