Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: به هواداران متعصب و فهیم ۹۰ ارومیه قول‌ می‌دهیم که با تمام توان برای حفظ سهمیه فوتبال آذربایجان در لیگ یک تلاش کنیم. - اخبار استانها -

یحیی بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با اشاره به دیدار شب گذشته مقابل استقلال ملاثانی اظهار داشت: تیم فوتبال 90 ارومیه با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل شهرداری آستارا، با روحیه‌ای خوب و با بهترین امکانات ممکن برای تقابل با استقلال ملاثانی راهی اهواز شد اما متاسفانه در این دیدار به اشتباهات خود باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مسابقه شب گذشته تیم 90 با اشتباهات تیمی و فردی بسیاری دست و پنجه نرم‌ کرد، افزود: برای موفقیت یک تیم، اعضای مجموعه باید ظرفیت بزرگ شدن را داشته باشند و با کنار گذاشتن بی‌مسئولیتی‌ها با عِرق و تعصب بیشتری برای موفقیت تیم خود تلاش کنند.

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه بیان کرد: مقصر اصلی باخت شب گذشته من بودم که تا به امروز به خاطر منافع شهر با برخی افراد مدارا کرده ام.

تیم فوتبال 90 ارومیه با خوش‌شانسی از سد شهرداری آستارا گذشتدیدار دو تیم فوتبال 90 ارومیه و مس کرمان با تساوی بدون گل خاتمه یافتتیم فوتبال 90 ارومیه در جدول لیگ دسته یک حفظ خواهد شد

وی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته از بسیاری بی مسئولیتی‌ها چشم پوشی کرده‌، اما از این پس برخورد قاطعی با افرادی که به تعهد خود عمل نکنند خواهیم داشت و به هواداران متعصب و فهیم 90 ارومیه نیز این قول‌ را می‌دهیم که با تمام توان برای حفظ سهمیه فوتبال آذربایجان در لیگ یک تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظهر روز گذشته و پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال 90 ارومیه از اهواز و با توجه وجود علائم کرونا در برخی از بازیکنان و با تست‌های اولیه صورت گرفته تعداد زیادی از اعضای این تیم مشکوک به ویروس کرونا تشخیص داده شدند.

پس از این اتفاق و با تصمیم مدیریت باشگاه، تمامی اعضای تیم 90 که در سفر به اهواز همراه تیم بودند قرنطینه شدند و مقرر است که با حضور مدافعان سلامت از اعضای تیم 90 تست‌ تشخیص کرونای PCR گرفته شود.

انتهای پیام/7548/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال 90 ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند