Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:34:30 GMT

شناسایی قاتل دربی از میان مظنونان دو رقمی!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۸۷۶

تیم فوتبال استقلال در حالی شهرآورد پایتخت را واگذارکرد که بازیکنان این تیم دو برابر سرخپوشان در محوطه جریمه حریف به توپ ضربه زدند.

به گزارش "ورزش سه"، اما همان تک ضربه عیسی آل‌کثیر روی ریباند شوت شهریار مغانلو کافی بود تا دروازه رشید مظاهری و استقلال فرو بریزد. عیسی در دقیقه 55 موفق شد دروازه استقلال را باز کند و پرسپولیس در باقی دقایق اغلب باتوجه به فشار استقلال عقب نشست و فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نکته جالب این دربی که البته موقعیت چندانی را هم در بر نداشت، لمس توپ پرتعداد بازیکنان استقلال در محوطه جریمه است که هیچ ثمری هم برای آبی پوشان پایتخت نداشت و در نهایت منجر به گل تساوی بخش نشد.

مهدی قایدی ستاره شماره 10 تیم استقلال در ابتدای هر دو نیمه، وارد محوطه جریمه قرمزها شد و یک بار صحنه مشکوک به پنالتی روی او اتفاق افتاد و بار دیگر حامد لک با پا مانع از گلسازی او شد. قایدی دو بار دیگر هم در جناح راست و چپ در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما کاری از پیش نبرد.

 

 

شیخ دیاباته که در نیمه دوم پای به زمین گذاشت، سه لمس توپ را ثبت کرد که مهم‌ترینش در لحظه‌ای بود که استقلالی‌ها نیم‎خیز شدند اما برای خوشحالی گل، ناکام ماندند. محمد دانشگر یک ضربه سر خطرناک زد و هدِ داریوش یزدانی هم توسط علی شجاعی برگشت داده شد. آبی‌ها در مجموع 20 پاس به محوطه جریمه داشتند و با 12 لمس توپ، شهرآورد را انتها رساندند.

 

برای پرسپولیس اوضاع متفاوت بود. آن‌ها که همیشه به موقعیت سوزی عادت داشتند، این بار از کمترین موقعیت بیشترین بهره را بردند و با سه امتیاز دربی را ترک کردند تا به صدر جدول بازگردند. به جز آل‌کثیر، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیدجلال حسینی و شهریار مغانلو هم در محوطه جریمه پایشان به توپ خورد. مغانلو تنها بازیکنی بود که در محوطه شش قدم لمس توپ داشت.

 

در مجموع بازیکنان پرسپولیس 6 لمس توپ در محوطه جریمه داشتند و 11 پاس هم به داخل محوطه دادند. در واقع استقلالی‌ها پاس اشتباه بیشتری به داخل محوطه داشتند.

 

 

نکته جالب این‌که یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌های پرسپولیس با شوت از راه دور توسط مهدی ترابی رقم خورد. شاگردان مجیدی نیز دو بار به همین شکل دروازه حامد لک را تهدید کردند.

 

به عبارت دیگر، در شهرآورد پایتخت 11 بازیکن فرصت این را داشتند که در محوطه جریمه صاحب توپ شوند اما این عیسی آل کثیر بود که گلزن دربی لقب گرفت.

پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی داربی محوطه جریمه لمس توپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد

مربی تیم استقلال به پرداخت جریمه‌ای ۵۰ میلیون تومانی محکوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی‌نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

هاشمی‌نسب: نمی‌گذارند قهرمان شویم!

رأی صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر ظرف مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • (عکس) میزبانی علی دایی از قاتل استقلال
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا