Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:27:45 GMT

اختصاص بالگرد اورژانس هوایی به استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۸۸۹

اختصاص بالگرد اورژانس هوایی به استان ایلام

صیدنور علیمرادی دقایقی پیش در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با پیگیری‌های مسوولین دانشگاه علوم پزشکی و مسوولین استانی راس ساعت  ۱۱:۴۵ ظهر امروز بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه ایلام مستقر شد.

وی افزود: اورژانس هوایی ایلام از فردا صبح آماده ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های سازمان اورژانس کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ تنها بالگرد استان ایلام در بهمن ۹۹ در پی سانحه و زمین گیر شدن غیرفعال شده بود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است

استاندار ایلام گفت: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو، مصوب شد تا ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر، بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان همچون سازمان مدیریت بحران و هلال‌احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد، اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیشگیرانه، پاک‌سازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: وزیر کشور به تازگی در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

شبکه آب و فاضلاب ایلام فرسوده است

وی با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تأمین می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، تصریح کرد: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری در حال بررسی است و امیدواریم اعتبارات این موضوع به طور کامل تأمین شود.

وی از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت و ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

بهرام‌نیا با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، گفت: بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تأمین این مبلغ اعتبار داریم.

کد خبر 747806

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز