Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: با توجه به حضور گسترده رزمندگان استان فارس در آزادسازی خرمشهر امسال ۲۳ عنوان کتاب شامل ۳ عنوان با موضوع تاریخ شفاهی و ۲۰ عنوان هم در موضوعات دیگر رونمایی می‌شود. - اخبار استانها -

سعید کوشکی جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: متاسفانه با توجه به شرایط عمومی حاکم بر کشور و به جهت همراهی بیشتر با کادر درمان و سلامت رزمندگان عموم برنامه‌های این ایام بر بستر فضای مجازی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: به منظور تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان برنامه فاتحان خرمشهر با محوریت سرکشی و عرض ادب به ساحت مقدس خانواده معظم‌ شهدا پیش‌بینی شده است.

کوشکی گفت: پوشش محیطی و مناسب از تمثال شهدای عزیز فتح خرمشهر در سراسر استان با محوریت همه دستگاه‌های متولی در این ایام نصب خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به نقش گسترده ارتش و سپاه و بسیج و جهاد و دیگر نیروهای مردمی و دولتی در آزادسازی خرمشهر و برای استفاده حداکثری مردم از این برنامه‌ها در شب‌های سوم و چهارم و پنجم خردادماه برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی پخش می‌شود.

روایت شهید سلیمانی در نقش موثر شهید باقری در فتح خرمشهرگوینده خبر فتح خرمشهر با مستند «ماسک» به تلویزیون می‌آید + فیلمدرودیان: اینکه بعد از فتح خرمشهر قسمتی از خاک عراق را بگیریم، ایده آقای هاشمی بود/ ادامه جنگ اجتناب‌ناپذیر بود

کوشکی گفت: تهیه بسته محتوایی برای ائمه جمعه و جماعات استان در مکا‌ن‌هایی که به لحاظ بهداشتی و سلامت امکان حضور مردم در مساجد و حسینیه‌ها وجود دارد، برنامه‌ریزی شده تا بتوانند جهت تبیین دستاوردهای فتح خرمشهر اقدام‌ کنند.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ادامه داد: با توجه به ایجاد شبهات و نیاز روز جوانان به رفع این موارد جلسه پرسش و پاسخ از طریق پورتال و سایر اپلیکیشن‌های موجود برگزار می‌شود.

کوشکی در پایان گفت: هر چند که معتقدیم هیچ چیزی جای تاثیر چهره به چهره را نمی‌گیرد اما با توجه به شرایط موجود برای تولید و انتقال بهتر مطالب در حوزه دفاع مقدس تولید انیمیشن و موشن گرافی و کلیپ توسط همه دستگاه‌های متولی تولید و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/424/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر استان فارس فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام فرهاد زیویار به شرح زیر است:

           بسم‌الله الرحمن الرحیم 

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه ۶۰ سوره انفال)

دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی كه از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌كرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین كننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استكبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا كند.

پاسداران جان برکف،در طول همه سال‌های پس از دفاع مقدس نیز به عنوان حافظان امنیت و آسایش، همه ی تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساخته‌اند و به بهای جان خود،نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.

کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ی عرصه‌های دفاعی و مقاومت،فرهنگی، اقتصادی،اجتماعی،عمران،آبادانی و محرومیت‌زدایی،نشان‌دهنده جد و جهد این نیروی مردمی برای  تحقق رسالت‌ بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و با گذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن‌ تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه‌ گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنيت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ امام راحل(ره)،شهدای گرانقدر و خاصأ شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهی محترم سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و پاسداران شریف و مخلص استان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف،تحت فرماندهی حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

 

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه