Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:07:29 GMT

وزیر راه درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۹۲۹

وزیر راه درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت

وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت اکبر ترکان وزیر سابق راه و ترابری و رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را تسلیت گفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیام محمد اسلامی آمده است: مرحوم اکبر ترکان از چهره‌های برجسته و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور بود که سال‌ها دغدغه توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌های حوزه‌های مهندسی به ویژه حمل‌ونقل، مهندسی مسکن و ساختمان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر ترکان، انقلابی صادق، مدیری توانا، اهل مطالعه و تحقیق و دلسوز مردم و کشور بود که به توسعه و سربلندی ایران می‌اندیشید.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر خدمات شایسته وی در حوزه مهندسی کشور به ویژه راه و ترابری و مهندسی ساختمان، در پایان ضمن همدردی با خانواده بزرگ مهندسی کشور از درگاه خداوند متعال برای مرحوم ترکان مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان به ویژه خانواده آن مرحوم صبر وشکیبایی، مسألت کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد اسلامی اکبر ترکان محمد اسلامی اکبر ترکان اکبر ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد

تین نیوز

 نشست شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در بخش های مختلف مسکن برگزار و برنامه های سال جدید تشریح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سه شنبه ۷ فروردین شورای مسکن به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی همراه با تمامی معاونان وی در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست معاونان حوزه های مسکن و ساختمان، شهرسازی، بازآفرینی شهری ایران، شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مسکن انقلاب اسلامی و سایر بخش های مرتبط به ارائه برنامه های خود در سال پیش رو پرداختند.

مقرر شد تا سه کارگروه به منظور پیگیری مالی پروژه های در حال احداث، استفاده از ظرفیت انبوه سازان برای اجرای به موقع پروژه های در دست ساخت و پیگیری صنعتی سازی و بهره مندی از فناوری های نوین برای تسریع در اجرای پروژه ها و کیفی سازی تشکیل شود.

در این نشست، خسرو دانشجو معاون معماری و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، روح الله اکبری دستیار وزیر راه و شهرسازی و دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل معاونت ها حضور به هم رسانده و به ارائه برنامه های سال جدید در حوزه های تحت مسئولیت خود پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • یوسفعلی میرشکاک در گفتگو با اکبر نبوی: اگر وزارت ارشاد را ول کنی از زمان خمسه نظامی تا الان را ممیزی می‌کنند (فیلم)