Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در نشست مشترک با هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اقدامات مجموعه نسل‌های مختلف دانشگاهی با یکدیگر اثرات خوبی برای حوزه کار در استان داشته است.

 وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی را در حوزه دانشگاه آزاد شاهد هستیم افزود: این دانشگاه اثرگذاری فراوانی متناسب با نیازهای موجود سیستان و بلوچستان داشته و نیازسنجی را به موقع انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با اهمیت شمردن ایجاد ۲۰۰ رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیازهای استان خاطرنشان کرد: به جهت تخصصی و کاربردی شدن رشته‌های علمی ضروریست متناسب با آن‌ها در کشور مسیر را طی کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید به وظایف ذاتی و مسوولیت اجتماعی‌اش توجه کند تصریح کرد: دانشگاه آزاد هم به پروسه قبل از ورود دانشجو به دانشگاه با راه‌اندازی مدارس تخصصی هم به بعد از دوران دانشجویی با نگاه کارآفرینی توجه کرده است.

موهبتی خاطرنشان کرد: مصوبه منطقه آزاد سیستان، افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار طی سال‌های اخیر( از ۱۴ هزار هکتار به ۸۲ هزار هکتار) و راه‌اندازی مرزهای رسمی برای مزیت ترانزیت و تجارت سیستان و بلوچستان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های راه‌آهن در سیستان و بلوچستان شتاب فزاینده‌ای یافته است بیان کرد: حدود ۲ هزارو ۹۰۰ میلیارد تومان در این زمینه تزریق شده که یکهزارو ۹۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به سال گذشته بوده است.

 استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پارسال ۱۳.۵ درصد بزرگراه‌های کشور در این استان افتتاح شد بیان کرد: موضوع آب ژرف در سیستان، طرح ۴۶ هزارهکتاری و تولید برق از نیروگاه بادی آینده بسیار خوبی را برای منطقه رقم خواهد زد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی توسعه ایران استانداری سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی توسعه ایران سیستان و بلوچستان دانشگاه آزاد اسلامی توسعه ایران استانداری سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری ظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی ( پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

وی بیان کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در ترددهای جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا