Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:06:59 GMT

موافقت شورا با فروش ملک شهرداری به سازمان نظام پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۰۴۴

موافقت شورا با فروش ملک شهرداری به سازمان نظام پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، لایحه «مجوز فروش و تصویب معامله ملک پلاک ثبتی ۳۴۶۷/۱۱۲۲ بخش ۱۱ تهران» در جلسه شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در تذکری گفت: شهرداری مدتی پیش لایحه ای برای واگذاری کلی املاک مدنظر شهرداری آورد و نباید واگذاری املاک به صورت موردی بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مرتضی الویری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا درباره این لایحه توضیح داد: این لایحه برای فروش ملک شهرداری به سازمان نظام پزشکی بود. این موضوع بررسی شد و مبلغ ملک ۱۱۵ میلیارد تومان است که ۲۵ درصد آن به صورت نقد و باقی آن در اقساط ۵ ساله به شهرداری تهران پرداخت خواهد شد. کمیسیون برنامه و بودجه نیز با این موضوع موافقت کرده است.

در نهایت لایحه فروش و واگذاری ملک مدنظر شهرداری به سازمان نظام پزشکی با ۱۷ رای موافق به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

سپس ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در پیشنهادی گفت: اصل قیمت این ملک ۸۶ میلیارد تومان بود که سپس شهرداری قیمت را افزایش داد. پسندیده بود که شهرداری این ملک را به صورت رایگان به سازمان مذکور واگذار می کرد لذا به احترام شهدای سلامت درخواست دارم تا ۱۵ درصد قیمت خرید به صورت نقد به شهرداری پرداخت شود چراکه هزاران ملک در اختیار خیریه ها و غیره گذاشته ایم و جا دارد این ملک با رعایت ملاحضات بیشتری به جامعه پزشکی واگذار شود.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورا گفت: به نظرم این پیشنهاد را به رای نگذاریم چراکه این پشنهاد رای نخواهد آورد و رای نیاوردن آن نیز جلوه خوبی ندارد. از سوی دیگر این پیشنهاد باعث می شود تا بعدها نظام سازمان های دیگر نیز برای این منظور به شهرداری مراجعه کنند.

در نهایت پیشنهاد خدا کرمی رد شد.

کد خبر 5213128 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیسیون برنامه و بودجه محسن هاشمی واگذاری املاک شهرداری شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی عید سعید فطر امتحانات نهایی سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست تفاهم نامه واکسن کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر علی اصغر مونسان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران گفت: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت آزمایشی در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح شناسایی شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

میوه‌های بی کیفیت را برگردانید

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که میوه ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

او در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم انشالله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

کد خبر 846587 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سبزی شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند با ۲ نرخی شدن تعرفه آب