Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام خطوط متروی برون شهری با سرمایه گذاری داخلی وزارت راه و شهرسازی از منابع شرکت شهرهای جدید احداث می‌شود. خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه آیین افتتاح ایستگاه‌های اقدسیه و مرزداران متروی تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شهرداری تهران و شرکت مترو توانستند آخرین حلقه خط ۳ مترو که ایستگاه اقدسیه است را به بهره‌برداری رسانده و این خط را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه خطوط مترو هم در داخل شهر تهران و هم در حومه یکی از نیاز‌های مبرم مردم است به احداث متروی برون شهری اشاره کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی خط مترو به سمت هشتگرد را احداث کرده است اما امروز قطار‌ها با فاصله زمانی زیاد در این خط حرکت می‌کنند. سیگنالینگ این خط تمام شده و به زودی افتتاح می‌شود بنابراین ان شاءالله شهرداری و شرکت مترو زمان حرکت این مسیر را به حداقل نیم ساعت برسانند که مردم عزیز هشتگرد بتوانند از ظرفیت مترو به شکل مطلوب بهره‌مند شوند.

اسلامی ادامه داد: با آقای حناچی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم که با یک کار مشترک و فوری خط متروی پرند را تکمیل کنیم تا علاوه بر قطار حومه‌ای که روزانه ۱۳ تا ۱۴ رام به پرند اعزام دارد، بتوانیم با تکمیل و بهره‌برداری از متروی پرند مردم عزیز پرند را نیز از نعمت مترو بهره‌مند کنیم. بیشتر بخوانید: درآمد میلیونی دست فروشان در بازار پر رونق مترو + عکس وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمام خطوط متروی برون شهری با سرمایه گذاری داخلی وزارت راه و شهرسازی از منابع شرکت شهر‌های جدید احداث می‌شود، به متروی پردیس نیز اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه اولیه احداث متروی پردیس نیز به امضا رسیده و طراحی‌های مقدماتی این خط انجام شده است. هماهنگی با سازمان محیط زیست در دست اقدام است که بتوانیم مسیر را نهایی کنیم و خط بدون معارض باشد. عملیات اجرایی پس از نهایی شدن پیمان به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه و قرارداد اولیه قرار است متروی پردیس ۴۸ ماهه احداث شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیر راه مترو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیر راه مترو وزارت راه و شهرسازی خطوط مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر

تین نیوز

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان، به طول ۴۶ کیلومتر در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این اداره کل با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.

شاهسوندی افزود: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان یکی از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طول این پروژه ۴۶ کیلومتر است عنوان کرد: با اقدامات و تلاش های به عمل آمده، هم اکنون پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان دارای ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به موقع پروژه ها، گفت: تا کنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرا این پروژه هزینه شده است و برای اتمام پروژه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان تشریح کرد: تا کنون در این پروژه ۶۶ تن میلگرد، ۲۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۳ هزار مترمکعب خاکریزی و ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود