Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:33:48 GMT

نظارت بر تاسیسات گردشگری و اقامتی خراسان رضوی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۲۲۰

نظارت بر تاسیسات گردشگری و اقامتی خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش روز یکشنبه اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری در نشست با روسا و بازرسان جوامع حرفه‌ای اقامتی استان گفت: تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی این استان بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند و تمامی دستورالعملها رعایت می‌شود.

وی افزود: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی رضایت از خدمات مراکز اقامتی استان افزایش یافته و شکایت‌ها در این زمینه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: کمیسیون‌های نظارت جوامع حرفه‌ای در دوره شیوع ویروس کرونا بر اماکن اقامتی نظارت دقیق داشته‌اند و این نظارت برای پذیرش مسافر در فصل تابستان افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به اینکه واکسینه شدن در حال انجام است، امیدواریم هر چه سریع‌تر فرآیند واکسیناسیون به پایان برسد و موج سفرها آغاز شود که در این صورت مشهد مانند گذشته، مهم‌ترین مقصد سفر در کشور خواهد بود.

بیدخوری افزود: مشهد بیشترین تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی کشور را دارد و در پساکرونا برای میزبانی از زائران و گردشگران آمادگی کامل خواهد داشت.

خراسان رضوی با برخورداری از بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تاسیسات گردشگری دارنده رتبه اول کشور در این زمینه است.

برچسب‌ها گردشگری ویروس کرونا مشهد محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری ویروس کرونا مشهد گردشگری ویروس کرونا مشهد محدودیت های کرونا اخبار کنکور تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است و مازاد تولید این محصول را به استان‌های دیگر صادر میکند.

حسن رستمی افزود:در سال گذشته ۱۴۰ هزار تن تخم مرغ در استان تولید شده است که در مقایسه با سال قبل از آن که ۱۳۰ هزار تن تولید این محصول ثبت شده است، شاهد افزایش خوبی هستیم.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:در حال حاضر ۲۵۵ واحد فعال مرغ تخم گذار باظرفیت ۹ میلیون و۲۰۰ قطعه در استان فعالیت دارند و از حیث واحد‌های فعال و میزان تولید دارنده رتبه دوم هستیم.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی