Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، با امضای اسحاق جهانگیری تصویب‌نامه مربوط به واردات کالاهای پاکستانی از بازارچه‌های مشترک مرزی ریمدان، کوهک و پیشین واقع در مرز استان سیستان و بلوچستان ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت، با واردات کالاهای پاکستانی برای عرضه به صورت خرده فروشی در محوطه بازارچه تا سقف یکصد میلیون دلار از بازارچه‌های مشترک مرزی ریمدان، کوهک و پیشین واقع در مرز استان سیستان و بلوچستان و کشور پاکستان، مطابق با فهرست تعیین شده در کارگروه ماده (۱۲) قانون ساماندهی مبادلات مرزی به شرط عمل متقابل موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها هیات دولت بازارچه مرزی ریمدان وزارت صنعت معدن و تجارت پاکستان اسحاق جهانگیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت بازارچه مرزی ریمدان وزارت صنعت معدن و تجارت هیات دولت بازارچه مرزی ریمدان وزارت صنعت معدن و تجارت پاکستان اسحاق جهانگیری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای خطاب به شرکت‌های واردکننده خودرو از آنها خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.

در این نامه آمده است: به منظور تعیین میزان تخصیص و برآورد سقف ارزی واردات خودرو سال ۱۴۰۳، شایسته است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ نسبت به نهایی نمودن برنامه واردات مطابق جدول ذیل اقدام لازم صورت پذیرد آمارهای اعلامی با مستندات کافی (مانند استاد تولید پرداخت حمل، قبض انبار و....) قابل قبول است.

شایان ذکر است برای تعیین سقف ارزی سال ۱۴۰۳ سابقه واردات سال ۱۴۰۲ لحاظ خواهد شد. عواقب ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک در مهلت مقرر بر عهده خود شرکت است.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند
  • واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • مکاتبه ضیغمی با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان