Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش آریانژاد از مشارکت هفت هزار و ۷۲۳ دانش‌آموز کردستانی در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی خبر داد و گفت: روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان رتبه اول اجرای این طرح را کسب کرده است.

آرش آریانژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان گفت: روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان در ارزیابی عملکرد اجرای پروژه اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش شیوه‌های صحیح مدیریت مصرف آب (طرح داناب) در سال 1399 برای دومین سال متوالی رتبه اول کشوری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تبریک کسب این موفقیت به دست اندرکاران اجرای این پروژه، اظهار کرد: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی برای حفاظت از منابع آب، امری ضروری است و اجرای صحیح پروژه داناب و گسترش سواد آبی، عامل مهم افزایش مشارکت بدنه جامعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی است.

 

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آب و آموزش کلیه مقاطع تحصیلی افزود: این طرح هر ساله در سطح کشور توسط معاونت حفاظت و بهره‌برداری و روابط عمومی شرکت‌های آب منطقه‌ای، اجرا می‌شود و هدف آن ارتقاء آگاهی‌های عمومی درباره آب و بهینه سازی مصرف آن است.

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: در طول سال در کل استان؛ به ویژه با توجه به افت شدید منابع آبهای زیرزمینی در دشت‌های شرقی کردستان طرح داناب و گسترش سوادآبی با هدف آموزش تعداد هفت هزار و 723 نفر دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان‌های قروه و دهگلان، با موفقیت اجرا شد.

 

آریانژاد کسب رتبه اول برای سال دوم را حائز اهمیت شمرد و عنوان کرد: شرکت آب منطقه‌ای کردستان در سال 1399 اولین شرکت در سطح کشور بود که توانست بصورت 100 درصد، طرح داناب و گسترش سواد آبی را به انجام رسانده و موفق به کسب رتبه اول شود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای طرح داناب کردستان شرکت آب منطقه ای کردستان منابع آب رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و شعف کردستانی‌ها از حمله موشکی سپاه به اسرائیل+فیلم

مردم استان کردستان جلوی دوربین خبرگزاری تسنیم از شور و شعف خود نسبت به حملات سپاه بر علیه رژیم صهیونیستی می‌گویند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نیروی هوافضای سپاه شب گذشته در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به‌سمت  اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این عملیات در پاسخ به حمله روز 13 فروردین رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ارشد ایرانی در این کشور است. در این حمله که توسط جنگنده‌های ارتش اسرائیل صورت گرفت، سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران سپاه در سوریه و لبنان به‌همراه سردار حاج‌رحیمی و 5 نفر دیگر از همرزمانشان از جمله شهید حسین امان‌اللهی اصالتاً اهل روستای خسروآباد بیجار استان کردستان به شهادت رسیدند.

22 فروردین ماه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به حمله رژیم ددمنش به کنسولگری ایران در دمشق تأکید کردند: «در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتاپا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.»

فرمانده‌کل قوا همچنین در پیام تسلیت شهادت سرداران زاهدی و حاج‌رحیمی تأکید کردند: «رژیم خبیث به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.»

در پی پاسخ کوبنده سپاه به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی و حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی، خبرنگار تسنیم به میام مردم مرکز استان کردستان رفته تا نظر آنها را در خصوص این اقدام جویا شود که در ادامه با هم می‌بینیم:

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • شور و شعف کردستانی‌ها از حمله موشکی سپاه به اسرائیل+فیلم
  • پاسخ کاخ سفید به احتمال گسترش جنگ در منطقه و تصمیم اسرائیل درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • کربی: معتقد نیستیم حملات ایران به جنگ منطقه‌ای گسترش یابد
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا