Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@01:12:41 GMT

دپوی 535 کیلو تریاک در یک منزل روستایی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۲۶۱

دپوی 535 کیلو تریاک در یک منزل روستایی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با همکاری اطلاعاتی پلیس استان "البرز" و استان کرمان، یک محموله 535 کیلویی تریاک از یک منزل روستایی در شهرستان "قلعه گنج" کشف شد.

سردار "عبدالرضا ناظری" اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان"قلعه گنج" در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس استان البرز و پلیس شهرستان"بردسیر" استان کرمان از دپوی یک محموله سنگین موادمخدر در یک منزل روستایی مطلع و بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه ماموران پس از شناسایی دقیق این منزل و هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی وارد این مکان شده و در بازرسی از انبار و چند نقطه دیگر این ساختمان در مجموع 535 کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: در پی کشف این محموله سنگین موادمخدر که در ادامه مشخص شد قاچاقچیان و افراد مرتبط با آنها قصد داشتند آن را به صورت شبانه و به تدریج به سایر نقاط کشور منتقل کنند به اطلاعات خوبی در رابطه با سرشبکه های یک باند قاچاق موادافیونی دست یافته و راسا در شهرستان "قلعه گنج" حضور پیدا کرده تا به حول و قوه الهی عملیات های بعدی شناسایی و انهدام این باند را مدیریت کنیم.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی امیدیه از کشف انبار دپوی کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی‌پور اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی امیدیه با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار