Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث انتخاب میزبانی مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را به بعد از پایان بازی های مرحله گروهی در منطقه شرق موکول کرد.

طبق منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در اواخر تیر میزبان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-میزبان ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب طبق جدول اعلامی AFC به شرح زیر است:

*استقلال-الهلال عربستان

*النصر-تراکتور

*استقلال تاجیکستان-پرسپولیس

*شارجه-الوحده

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا تعیین رسمی میزبان ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب را به تیرماه موکول کرد؟ مهمترین سوال در ذهن هواداران فوتبال ایران و عربستان این است که آیا الهلال به تهران برای بازی با استقلال می آید و پرونده زمین بی طرف برای همیشه بسته می شود؟

سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران 2 هفته پیش در واکنش به اینکه آیا مشکل حضور باشگاه های فوتبال عربستان در ایران حل شده این طور پاسخ داد: با حضور نمایندگان ما در کشور عربستان(استقلال و فولاد) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مسئله ما برای بازی ها با سعودی ها در زمین بی طرف حل شد و اکنون منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی استقلال و الهلال در تهران هستیم.

از دید مسئولان فوتبال کشورمان پرونده زمین بی طرف با حضور استقلال و فولاد در کشور عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به نقطه پایان رسید.

با بررسی نظر مسئولان ورزش عربستان برای حضور در ایران هم به نوعی چراغ سبز از سعودی ها برای حضور در ایران دیده می شود. برای اولین بار در 6 سال گذشته یک مسئول بلندپایه ورزش عربستان برای حضور در ایران موضع گیری نکرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا را تصمیم گیرنده دانست.

یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان هفته گذشته در واکنش به سوال خبرنگار سعودی درباره اینکه آیا الهلال برای بازی با استقلال به تهران سفر می کند، گفت: ما تابع تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم. شرایط کرونایی تعیین کننده در انتخاب میزبان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

استنباط از این صحبت ها این است که سعودی ها هم برای بازی در ایران چارغ سبز نشان داده اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به 2 دلیل تصمیم خود را برای انتخاب نهایی میزبان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی به تیرماه موکول کرده است. طبق منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC به دنبال پایان دادن نزاع ایران و عربستان در زمین فوتبال است و می خواهد با ارائه میزبانی به استقلال و حضور الهلال در تهران برای همیشه این پرونده را مختومه کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین دو ماه زمان خریده تا شرایط کرونایی در قاره کهن را بررسی کند و در صورت بهبودی وضع در کشورهای آسیایی طبق جدول اعلامی مسابقات را برگزار کند اما در صورتیکه شرایط کرونایی بهبود پیدا نکند تمام بازی ها به میزبانی زمین بی طرف برگزار خواهد شد و این موضوع ربطی به مشکل عربستان و ایران ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پرونده زمین بی طرف بازی با نمایندگان عربستان الهلال عربستان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا زمین بی طرف برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا حریف ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ازبکستان با کسب پیروزی مقابل ویتنام به نیمه نهایی جام ملت های اسیا راه پیدا کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ بیسن ازبکستان و ویتنام برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک ازبکستان همراه بود.

به این ترتیب تیم ملی ازبکستان در کنار ایران، تاجیکستان و تایلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند. طبق قرعه این رقاتب ها ازبکستان در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ با ایران بازی خواهد کرد.

برنامه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
جمعه ۷ اردیبهشت:
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ازبکستان - ایران، ساعت ۱۷:۳۰

نتایج مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران ۶ - قرقیزستان یک
* تایلند ۳ - عراق ۲
* ازبکستان ۲ - ویتنام یک

با توجه به اینکه ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است به این ترتیب تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند که یک بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

این تیم‌ها روز جمعه دیدارهای پلی آف را برگزار خواهند کرد. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* عراق - افغانستان
* تایلند - قرقیزستان

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟