Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وبینار بین‌المللی «اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت» به همت آثار و مفاخر فرهنگی و رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دانشگاه عرفان کاتولیک آبیلا، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیگر نهادهای فرهنگی‌ای هستند که دراین وبینار مشارکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه حسن بلخاری قهی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی تسخیری، رییس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حامد ناجی اصفهانی، استاد دانشگاه اصفهان و سیدعلی اصغر میرباقری فرد، رییس انجمن ترویج زبان و ادب فارسی از ایران سخنرانی خواهند کرد.

در بخشی دیگری از این وبینار، خاویر سانچوفرمین، رییس دانشگاه عرفان آویلا، جرزی ناووجسکی، دبیر دانشگاه عرفان آویلا و رومولو کوارتاس، معاون مدیر دانشگاه عرفان آویلا نیز به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این برنامه سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت :۱۲:۰۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر در این رویداد علمی شرکت داشته باشند؛
https://www.skyroom.online/ch/raahbargroup91/erfan

کد خبر 5213170 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا سبک زندگی دین اسلام مسیحیت حسن بلخاری محمد مهدی احمدی تجدید چاپ تازه های نشر درگذشت چهره ها محمدرضا باطنی فلسطین انجمن آثار و مفاخر فرهنگی پیام تسلیت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ترجمه مرکز فرهنگی شهر کتاب علوم انسانی نشر افکار دعا و نیایش انتشارات معین دانشگاه عرفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر اعلام کرد محققان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود به صفحه همایش به آدرس https://khsh.iau.ir/conf-ql مراجعه کنند.
علی حیدری، از امتیازات این کنفرانس را نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا بیان کرد وگفت: راهکار‌های بهتر زیستن و تربیت صحیح فرزندان، راهکار‌های ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، آموزش سبک زندگی اسلامی در خانواده، الگو‌های مشاوره در آسیب‌شناسی خانواده، الگو‌های مشاوره در ازدواج و طلاق، روانشناسی و مشاوره و رفتار‌های غیرقانونی و روانشناسی بالینی از محور‌های این همایش است.
وی از ارسال بیش از ۲۲۰ مقاله از پژوهشگران کشور به این همایش خبر داد وگفت: نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت در سالن همایش‌های شهید آوینی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی
  •  تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت