Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:44:02 GMT

با همراهی مردم، خاموشی نخواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۳۸۱

با همراهی مردم، خاموشی نخواهیم داشت

خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به افزایش زودرس دمای هوا و در پیش بودن تابستانی گرم بر لزوم همکاری اعضای ستاد استانی برای گذر موفق از پیک بار ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از ۲۱ درصد رشد مصرف در پیک بار برق منطقه‌ای زنجان را شاهد خواهیم بود که با توجه به خشکسالی و کاهش قدرت تولید برق در کشور تأمین برق برای مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی استان زنجان به همراهی و همکاری مشترکان و مدیریت مصرف برق بیش از پیش نیاز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  مشارکت حداکثری مشترکان در مصرف بهینه برق و اجرای دقیق طرح‌های پاسخگویی بار با همکاری صنایع در ساعات اوج بار را مهمترین شاخصه گذر از پیک بار تابستان عنوان کرد و افزود: براساس دستور ابلاغ شده شرکت توانیر، سقف مصرف قابل تامین برق برای جمع شرکت‌های توزیع و مشترکین اختصاصی برق منطقه‌ای هزار و ۳۵۰ مگاوات برای اردیبهشت ماه، هزار و ۴۴۹ مگاوات برای خردادماه و هزار و ۵۴۳ مگاوات برای تیر الی  شهریورماه تعیین شده است.

خلجی بابیان اینکه در صورت عدم رعایت سهمیه تعیین شده، خاموشی اعمال خواهد شد و باید از همه ظرفیت‌های تولید و مولد‌های خود تأمین استفاده حداکثری داشته باشیم، ادامه داد: شرکت‌های توزیع باید بر اطلاع رسانی مدیریت و کاهش مصرف وسایل سرمایشی متمرکز شوند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق منطقه ای مشترکان خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.   به گزارش ایسنا، فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است