Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:01:43 GMT

مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۴۰۴

مظاهری روی گل پرسپولیس مقصر نبود

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در دربی نود و پنجم گفت: همانند دربی های گذشته اینقدر حساسیت در این دیدار هم بالا بود که دو تیم نتوانستند قابلیت های فنی خوب خود را به نمایش بگذارند. ترس از باخت در این دیدار همیشه باعث می شود تا دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و به دنبال این هستند تا بازنده نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال متأسفانه به دلیل عملکرد پرانتقاد خط دفاعش یک گل از پرسپولیس دریافت کرد و همان تک گل کافی بود تا سه امتیاز این بازی را از دست بدهد.

وی در مورد عملکرد دروازه بان استقلال گفت: مظاهری در چند صحنه منجی دروازه آبی پوشان شد اما یک دروازه بان مگر چقدر می تواند اشتباهات دیگران را جبران کند. او در طول بازی بارها اجازه گلزنی به مهاجمان پرسپولیس را نداد و این نشان می دهد با اینکه یک گل از پرسپولیس دریافت کرد اما عملکرد خوبی در این دیدار داشته است.

مربی سابق دروازه بان های استقلال در خصوص درگیری های پایان بازی هم گفت: فوتبال ما به این اتفاقات زشت عادت کرده است. هر هفته شاهد این اتفاقات در زمین و تونل ورزشگاه ها هستیم و نمی دانم تا چه زمانی قرار است در بازی های حساس چنین اتفاقات ناخوشایندی هم رخ بدهد.

وی در مورد دیدار استقلال در جام حذفی برابر ذوب آهن اصفهان گفت: آبی ها در مقابل پرسپولیس بازی را واگذار کردند. آنها در دو دیدار ۶ امتیاز حساس را از دست داده اند. حالا اگر مجیدی به دنبال رسیدن به قهرمانی در جام حذفی است تا بتواند هم دل هواداران را شاد کند و هم یک قهرمانی با استقلال به عنوان مربی بیاورد، باید تمام تمرکز خود را برای دیدار برابر ذوب آهن بگذارد. بازیکنانش را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کرده تا آنها بتوانند در زمین با ارائه یک بازی خوب برنده شده و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

رشیدی در پایان گفت: استقلال برای فصل آینده نیاز به خون تازه دارد. آبی ها به چند بازیکن باتجربه و تأثیرگذار نیاز دارند و دیروز شاهد بودیم که نبود باتجربه ها باعث شد آبی ها تمرکز خود را از دست داده و در روزی که می توانستند حداقل یک امتیاز از این دیدار کسب کنند، بازی را به حریف واگذار کردند.

کد خبر 5212284

منبع: مهر

کلیدواژه: استقلال منصور رشیدی تیم فوتبال پرسپولیس ذوب اهن اصفهان دربی 95 تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی یحیی گل محمدی جام تختی کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!