Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@12:01:14 GMT

محمد دانشگر هنوز آماده بازی ۹۰ دقیقه ای نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۴۱۴

محمد دانشگر هنوز آماده بازی ۹۰ دقیقه ای نیست

محمد دانشگر هنوز شرایط بازی ۹۰ دقیقه ای در ترکیب استقلال را ندارد.

به گزارش طرفداری، استقلال در بازی های اخیر با مشکلات زیادی در خط دفاع روبرو بوده و تقریبا همه کارشناسان این موضوع را تایید می کنند که اگر فرهاد مجیدی فکری به حال این مساله نکند با مشکل روبرو می شود.

فرهاد مجیدی تصمیم دارد هرچه زودتر محمد دانشگر را به ترکیب تیمش اضافه کند تا شاید بتواند وضعیت دفاعی تیمش را بهتر کند اما پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد این بازیکن هنوز آماده بازی ۹۰ دقیقه ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط باید دید آیا مجیدی در بازی با ذوب آهن در جام حذفی در مورد دانشگر ریسک می کند یا ترجیح می دهد او را برای بازی های آینده نگه دارد.  

 

بیشتر بخوانید:

محمد دانشگر دوباره مدافع اصلی استقلال می شود

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی که به خوبی از اهمیت این بازی چه برای شمس آذر و چه آینده سرمربیگری‌اش آگاه است، بعد از پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان اکنون تمرینات تیمش را برای دیدار مقابل استقلال با انگیزه زیادی دنبال می‌کند.

شمس آذر طی دو بازی سال جدید موفق به شکست ذوب آهن و فولاد خوزستان شده است تا از نظر جایگاه جدولی نیز شرایط مناسبی از آن خود کند. با این حال این تیم اکنون باید خود را مهیای دیدار سخت مقابل صدرنشین لیگ در استادیوم آزادی کند.

شمس آذر در بازی رفت و یک دیدار تماشایی در شرایطی برابر استقلال به تساوی 2-2 دست یافت که یک پنالتی بحث برانگیز و اشتباه باورنکردنی خط دفاعی در آن بازی زمینه ساز دو گل استقلال شده بود تا آنها کار سختی برای جبران و به تساوی کشاندن بازی داشته باشند. اکنون اما در شرایطی که شمس آذر مقابل تیم‌های بالانشین ملوان، سپاهان، تراکتور توانسته بردهای ارزشمندی کسب کند، چشم به این جدال و نتیجه درخشان در آن دوخته است.

سعید دقیقی نیز برخلاف شایعات و حواشی شکل گرفته، تمام تمرکز خود را روی این جدال و کسب نتیجه در این بازی حساس قرار داده و باید دید در استادیوم آزادی قادر خواهد بود نتیجه غافلگیر کننده‌ای مقابل جواد نکونام و استقلال ثبت کرده و لیگ را بیش از گذشته تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهد یا خیر.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف
  • احسان حاج‌صفی برنده دربی کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد
  • سیتی 5-1 لوتون: تیم گواردیولا با تمام انرژی آماده بازی با رئال