Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب میزبان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 را برای حل مشکل ایران و عربستان به تعویق انداخت

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان تصمیم خاصی در مورد انتخاب میزبان بازی های مرحله یک هشتم نهایی اتخاذ نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث انتخاب میزبانی مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را به بعد از پایان بازی های مرحله گروهی در منطقه شرق موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در اواخر تیر میزبان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 مشخص شود.

میزبان ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب طبق جدول اعلامی AFC به شرح زیر است: (تیم سمت راست میزبان است)

*استقلال-الهلال عربستان

*النصر-تراکتور

*استقلال تاجیکستان-پرسپولیس

*شارجه-الوحده

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا تعیین رسمی میزبان ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب را به تیرماه موکول کرد؟ مهمترین سوال در ذهن هواداران فوتبال ایران و عربستان این است که آیا الهلال به تهران برای بازی با استقلال می آید و پرونده زمین بی طرف برای همیشه بسته می شود؟

سهیل مهدی، رییس سازمان لیگ فوتبال ایران 2 هفته پیش در واکنش به اینکه آیا مشکل حضور باشگاه های فوتبال عربستان در ایران حل شده این طور پاسخ داد:

با حضور نمایندگان ما در کشور عربستان (استقلال و فولاد) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مسئله ما برای بازی ها با سعودی ها در زمین بی طرف حل شد و اکنون منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی استقلال و الهلال در تهران هستیم.

از دید مسئولان فوتبال کشورمان پرونده زمین بی طرف با حضور استقلال و فولاد در کشور عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به نقطه پایان رسید.

با بررسی نظر مسئولان ورزش عربستان برای حضور در ایران هم به نوعی چراغ سبز از سعودی ها برای حضور در ایران دیده می شود. برای اولین بار در 6 سال گذشته یک مسئول بلندپایه ورزش عربستان برای حضور در ایران موضع گیری نکرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا را تصمیم گیرنده دانست.

یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان هفته گذشته در واکنش به سوال خبرنگار سعودی درباره اینکه آیا الهلال برای بازی با استقلال به تهران سفر می کند، گفت:

ما تابع تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم. شرایط کرونایی تعیین کننده در انتخاب میزبان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

استنباط از این صحبت ها این است که سعودی ها هم برای بازی در ایران چارغ سبز نشان داده اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به 2 دلیل تصمیم خود را برای انتخاب نهایی میزبان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی به تیرماه موکول کرده است. طبق منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC به دنبال پایان دادن نزاع ایران و عربستان در زمین فوتبال است و می خواهد با ارائه میزبانی به استقلال و حضور الهلال در تهران برای همیشه این پرونده را مختومه کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین دو ماه زمان خریده تا شرایط کرونایی در قاره کهن را بررسی کند و در صورت بهبودی وضع در کشورهای آسیایی طبق جدول اعلامی مسابقات را برگزار کند اما در صورتیکه شرایط کرونایی بهبود پیدا نکند تمام بازی ها به میزبانی زمین بی طرف برگزار خواهد شد و این موضوع ربطی به مشکل عربستان و ایران ندارد.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با محمد نوری: دوست داشتم پست علی کریمی بازی کنم ولی سی چهل نفر جلوی من هستند! عیسی آل کثیر شماره 10 را گرفت! پاس گل مهدی طارمی و گل لوئیز دیاز به ریو آوه (ریو آوه 0-2 پورتو) جدایی قطعی زیدان از رئال مادرید در پایان فصل؛ الگری آماده پذیرش پیشنهاد رئال مادرید دل پیرو: هیچ یک از سه پنالتی بازی یوونتوس - اینتر پنالتی نبود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مسابقات مرحله یک هشتم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران و عربستان انتخاب میزبان زمین بی طرف برای بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا پس از اتمام دور گروهی از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره‌کهن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در پایان مرحله گروهی ۸ تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به‌طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی‌سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند. در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، با سرمربی ایرانی‌اش مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر دو پیروز شد. کویت در بازی همزمان، با نتیجه چهار بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ تاجیکستان - افغانستان؛ ساعت ۱۰:۳۰ ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰ تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰ کد خبر 747081

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم