Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که بیش از ۲۰۰ جنگنده در حملات دیشب (شنبه شب) که منجر به شهادت هفت عضو یک خانواده فلسطینی در مرکز غزه شد، شرکت داشتند.

 «اسکای نیوز» عربی امروز (یکشنبه) به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشت که بیش از ۲۰۰ هواپیمای جنگی اشغالگران در حملات دیشب به غزه شرکت کردند.

این حملات در حالی است که ارتش صهیونیستی مدعی شده گروه‌های فلسطینی از دهم می سال جاری میلادی تاکنون (یک هفته اخیر) ۲۹۰۰ موشک از غزه به سوی سرزمینهای اشغالی شلیک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات توپخانه ای و بمباران هوایی دیشب (شنبه) رژیم صهیونیستی به باریکه غزه به بیش از ۵۰ نقطه در این باریکه موجب شهادت ۱۳ فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد.

درحالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز متوالی خود شده که رژیم صهیونیستی از دیشب حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز را ۱۵۳ شهید اعلام کردند که از این تعداد ۴۱ کودک و ۲۳ زن بوده اند./ ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه

رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) نیز به حملات وحشیانه خود به نوار غزه ادامه داد که بر اثر آن شماری دیگر از فلسطینیان از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

به گزارش امروز سه‌شنبه شبکه المیادین، در بمباران منزلی در منطقه «مصبح» در شمال شهر رفح در جنوب غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، ۱۵ فلسطینی از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند. همچنین در جریان این حمله ددمنشانه شماری نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شهرک «بیت حانون» در شمال غزه را گلوله باران کرد.«بیت لاهیا» در شمال باریکه غزه نیز از توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که یک منزل در منطقه «برکه الوز» در اردوگاه المغازی در مرکز غزه نیز از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر مرکز حقوق بشری اروپا -مدیترانه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از بیماران و مجروحان در داخل مجتمع درمانی شفا به عنوان سپر انسانی در جریان یورش خود به این مرکز درمانی استفاده کرده است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه در حالی انجام می‌شود که قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که برقراری آتش‌بس فوری در غزه در ماه رمضان را خواستار شده است تا این امر به آتش‌بس پایدار منجر شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعدام ۲۰۰ آواره فلسطینی در بیمارستان الشفا
  • قحطی و سوءتغذیه در غزه بیداد می‌کند
  • انفجار مهیب در حیفا
  • سازمان ملل: قحطی و سوءتغذیه در غزه بی‌داد می‌کند
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی
  • حمله جنگنده‌های صهیونیست به شرق لبنان
  • شهادت ۱۸ فلسطینی در جریان فرود اشتباه کمک‌های هوایی
  • از مستندسازی تجاوزگری به بیمارستان شفا تا پرهیز از به حاشیه راندن حمایت از فلسطین
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه