Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میرزاده کوهشاهی یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا ، ورود نامزدهای دارای سلایق مختلف سیاسی می‌تواند محرک مشارکت حداکثری به عنوان یک راهبرد مورد تأکید مقام معظم راهبردی و مورد اجماع گروه ‏ها و کنشگران سیاسی باشد.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات، رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی و اجتناب از نقدهای غیرمنصفانه را نیز زمینه‏‌ساز همدلی و همسویی راهبردی در افزایش مشارکت شهروندان و انتخاب اصلح دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود نامزدهای دارای سلایق مختلف، محرک مشارکت حداکثری

 عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان به «مشارکت حداکثری؛ ضرورت، چالش‌ها و الزامات» اشاره کرد و اظهارداشت: ابتنای بر آرای مردم و مردم‌سالاری دینی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران است، زیرا در بحرانی‏ ترین شرایط مانند جنگ تحمیلی نیز در سطوح مختلف، آرای شهروندان عامل تعیین زمامداران و کارگزاران و ترسیم برنامه‌ها و خط مشی دولت‌ها بوده است، از همین رو می‌توان مدعی بود با وجود جنگ تحمیلی، فشارهای خارجی، محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه رمز ماندگاری نظام و انقلاب مردمی بودن و مشارکت مردم در تعیین و تغییر سرنوشت خود بوده است.

میر زاده کوهشایه تصریح کرد: تغییر گفتمان‏‌های سیاسی حاکم بر مدیریت کشور و جابه جایی گروه‌ها، جناح‌ها، سلیقه‌ها و شخصیت‌ها نشان دهنده آن است که با وجود تنوع احزاب، گروه ‏ها و سلیقه‏ ها، تغییرات سیاسی در کشور متناسب با نیازها، الزام ها و در نهایت تشخیص شهروندان بوده و در نهایت آن‌گونه رقم خواهد خورد که شهروندان می‌خواهند.

وی ادامه داد: در سایه افزایش تنش‌های سیاسی میان جناح‎‏ها، احزاب و کارگزاران که در بسیاری از موارد نیز کارکردی انتخاباتی دارد نوعی دلزدگی سیاسی در جامعه درحال گسترش است که بی‏ تفاوتی نسبت به مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت یکی از نتایج آن است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان همزمان با سراسر کشور ۲۸خرداد ماه سالجاری برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور مشارکت حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،‌ ولی پوری افزود: روسای ستاد شهرستان‌های کرج فردیس و اشتهارد و بخشداران مستقل کرج فردیس و اشتهارد ضمن رفع ایرادات مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تدابیر لازم در خصوص آمادگی کامل برای انتخابات پر شور با مشارکت بالا در تاریخ ۲۱ اربیهشت را اتخاذ کنند.

وی گفت: با توجه به چهار مولفه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی مشارکت ،سلامت، امنیت و رقابت با افزایش رضایتمندی عمومی و حضور مسئولان در بین مردم انشالله شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

ولی پوری در انتها تاکید کرد: باید شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی پادگان‌ها در استقرار شعبات مد نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • انتشارکتاب حاکمیت اسلامی در عصر غیبت با ترجمه عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد
  • هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!