Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:03:42 GMT

خیانت امارات علیه مردم فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۶۵۴

خیانت امارات علیه مردم فلسطین

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی «گلوپس» افشا کرد یک مسئول بلند پایه اماراتی به حماس هشدار داده است در صورت ادامه پرتاب موشک به اراضی اشغالی، پروژه‌هایی زیربنایی که برای حفظ آبرو بعد از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شروع کرده بود، را به پایان نخواهد رساند.

به نوشته گلوپس، این مقام اماراتی که اصرار داشت نامش فاش نشود ادعا کرد: «ما هنوز آماده و مایل به پیشبرد پروژه‌‎های شهری با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین و تحت مدیریت سازمان ملل در غزه هستیم، اما شرایط باید آرام شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این روزنامه، امارات نه تنها تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم نکرده است، بلکه به حماس هشدار داده با ادامه عملیات‌های نظامی علیه رژیم صهیونیستی، مردم غزه در سختی زندگی خواهند کرد.

پیشتر نیز «محمود رفعت»، کارشناس حقوق بین‌الملل و رئیس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا اعلام کرده بود «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است که مزدورانش را از جنگ با یمن بیرون بکشد و به هزینه خودش به غزه بفرستد تا با مقاومت فلسطین بجنگند.

امارات و رژیم صهیونیستی نیمه سپتامبر سال میلادی ۲۰۲۰ با میانجیگری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا رسما توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امارات متحده عربی فلسطین اشغالی مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

کد خبر 6086289

دیگر خبرها

  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نماینده کنگره آمریکا : نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین