Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون فرهنگی اجتماعی سپاه، با اشاره به نقش مهم جوانان و نیرو‌های جهادی در مقابله با بحران کرونا گفت: ما خیزش جوان‌گرایانه را با بحران کرونا خوب درک کردیم و شاهد اتفاق بزرگی در گام دوم انقلاب هستیم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، «مجید بذرافکن» در بازدید از سازمان بهشت زهرا (س)، گفت: اگر این سازمان توانسته با شیوه‌نامه‌هایی که خود در بحران ناشناخته کرونا تدوین کرده است بر این بحران غلبه کند، بنابراین سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها هم می‌توانند و این موفقیت نباید به‌صورت یک تجربه بماند، بلکه لازم است که توسط سایر نهاد‌ها الگوبرداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به پذیرش ۴۰ درصدی کل متوفیان کرونایی کشور در سازمان بهشت زهرا (س) تهران، افزود: اگر گذر کسی به بهشت زهرا (س) بیفتد، نظم، ظرافت و برنامه‌ریزی به وضوح قابل مشاهده است و مراجعان دغدغه‌ای جز دفن اموات ندارند.

وی با اشاره به نقش مهم جوانان، نیرو‌های جهادی و داوطلبان در مقابله با بحران کرونا، اظهار داشت: ما خیزش جوان‌گرایانه را با بحران کرونا خوب درک کردیم و شاهد اتفاق بزرگی در گام دوم انقلاب هستیم که جوانان داوطلبانه پا به عرصه گذاشتند و افتخارآفرینی کردند؛ نمونه بارز این معنا در مدیریت بحران کرونا در سازمان بهشت زهرا (س) شکل گرفت.

بذرافکن سپس با حضور در سالن‌های تطهیر مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) با کارکنان این سازمان و نیرو‌های جهادی و داوطلبان تطهیرکننده دیدار و گفت‌وگو کرد.   بیشتربخوانید: سامانه یاور؛ شکارچی موشک‌های ضد رادار دشمن سپاه؛ از بسط عمق استراتژیک ایران تا نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن شهید حق‌بین در آیینه فرزند؛ از درایت در حل مسائل تا توصیه به ولایتمداری وداع با همسنگر حاج قاسم/ فرمانده نیروی قدس: راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد/ + فیلم و عکس اعلام آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار پاسدار احمد شفائی در جمع مسئولین و متولیان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در جهت دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

بیشتر بخوانید: پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات باری دیگر نشان داد که جوانان این مرز و بوم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. رمز پیروزی ما در عرصه های مختلف وحدت، همدلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

شفائی تاکید کرد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به خصوص می‌تواند برای استان ما بسیار غنیمت باشد. آن چیزی که ما امروز در جامعه خود شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیر ایستادگی کند؛ ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهمترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است؛ سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود و این بسیار ارزشمند است؛ این مسئله وظیفه ای بزرگ را بر گردن شما عزیزان ورزشکار و مسئولین ورزش استان می‌گذارد.

وی افزود: ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه ما باشند؛ قطعا تاثیر کلام و رفتار شما ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است. امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228000 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران