Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:49:35 GMT

تایید صلاحیت ۵ عضو دیگر شورای شهر پنجم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۶۶۶

تایید صلاحیت ۵ عضو دیگر شورای شهر پنجم

سخنگوی شورای شهر تهران از تایید صلاحیت ۵ عضو دیگر شورای شهر پنجم برای شرکت در انتخابات شورای ششم خبر داد.

علی اعطا در گفت و گو با ایسنا با بیان این که از اعضای فعلی شورای شهر پنجم ۱۲ نفر به عنوان کاندیدای شرکت در انتخابات شورای ششم ، ثبت نام کرده بودند، گفت: صلاحیت همگی این افراد در هیات اجرایی تایید شد، اما در هیات نظارت شهرستان تهران که متشکل از چند نماینده مجلس است تنها صلاحیت دو عضو یعنی محمد علیخانی و مجید فراهانی تایید شد و ۱۰ نفر باقیمانده رد صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بنا بر این شد همگی به هیات نظارت استان تهران بابت رد صلاحیت ها اعتراض کنیم گفت: پیگیری های مستمر توسط رئیس شورا در مورد چرایی رد صلاحیت ها و همچنین حل و فصل مسائل سبب شد که روز گذشته صلاحیت ۵ نفر دیگر نیز از طریق پیامک به آنها اعلام شود.

وی با بیان این که علی رغم این که از این ۱۰ نفر ۵ نفر تایید صلاحیت شدند که این  مساله به رقابتی شدن فضای انتخابات کمک می کند، افزود: البته ۵ نفر باقی مانده همگی از افراد پاکدست و دغدغه مند شهر هستند که هنوز صلاحیتشان مورد تایید قرار نگرفته و اعتراضاتشان و همچنین پیگیری های اعضای شورا مثمر ثمر واقع نشد.

سخنگوی شورای شهر افزود: به این ۵ عضو توصیه کردیم که مجددا اعتراض کنند تا بتوانند رد صلاحیتشان را از طریق هیات مرکزی نظارت دنبال کنیم، اما برخی از این افراد که نامشان را نمی برم موافق این توصیه نبودند و به دلیل دلخوری از این رویکرد اعلام کردند که اعتراض مجدد نخواهند داشت.

اعطا با بیان این که تلاش می کنیم تا اعتراض این افراد رد صلاحیت شده را از طریق هیات مرکزی نظارت پیگیری کنیم، گفت: افراد رد صلاحیت شده عبارتند از زهرا نژاد بهرام، زهرا صدراعظم نوری، حجت نظری، محمد جواد حق شناس و محمود میر لوحی و پیامک تایید صلاحیت نیز برای بنده (اعطا) محمد سالاری، آرش میلانی، افشین حبیب  زاده و الهام فخاری نیز ارسال شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات شورای ششم تایید صلاحیت افراد شوراي شهر تهران تایید صلاحیت رد صلاحیت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز

ایسنا/البرز دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پنجم فروردین، ۵۷۲ نفر در تصادف‌های شهری و جاده‌ای استان مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی البرز، از آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس این استان(۲۴ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ماه جاری) ۴۱۷ نفر در تصادف های شهری و ۱۱۰ نفر در تصادف‌های جاده‌ای استان مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

علاوه بر این، طی این مدت پنج هزار و۷۷۴ ماموریت غیرتصادفی و ۵۳۰ مورد ماموریت امدادرسانی در حوادث رانندگی صورت گرفته است.

بالگرد امدادی اورژانس البرز نیز در این مدت دو پرواز سه مصدوم حوادث رانندگی را به بیمارستان‌های استان انتقال داد.

از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ماه امسال نیز ۵۲ هزار و۲۷ نفر به مراکز اورژانس بیمارستان های البرز مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.

در این مدت نیز ۹۲ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت اورژانس البرز بهره مند شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احمد مازنی: افکار، اندیشه‌ها و سلیقه‌های مختلف را باید به رسمیت بشناسیم/ صلاحیت بسیاری افراد را به دلیل ملاقات با آقای خاتمی رد کرده‌‎اند/ مشارکت به معنای واقعی کلمه با ایجاد فضای احساس تعلق ملی ایجاد می‌شود/ امید باید واقعی باشد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • ماراتن ادامه‌ترین: پراسترس‌ترین ست پنجم لیگ والیبال
  • مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • بررسی فعالیت‌های شورای نگهبان در سال ۱۴۰۲
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد