Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:09:40 GMT

رونمایی سرایا القدس از موشک پیشرفته قاسم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۷۰۷

رونمایی سرایا القدس از موشک پیشرفته قاسم

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رونمایی از موشک پیشرفته «قاسم» خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ،«ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رونمایی از موشک پیشرفته «قاسم» خبر داد.

ابوحمزه تاکید کرد، سرایا القدس هنوز چیزهای زیادی برای رو کردن دارد که دشمن را متحیر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سرایا القدس خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهی ارتش این رژیم گفت: ما منتظر هستیم نیروهای زمینی شما وارد نوار غزه بشوند تا بخش از توانایی خود را به شما نشان دهیم.

ذخیره راهبردی مقاومت در کرانه باختری از نگاه حماس/ تاکید جهاد اسلامی بر ادامه دفاع از ملت فلسطینقدردانی دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های همیشگی جمهوری اسلامی ایرانجهاد اسلامی: معادله جدیدی به دشمن اشغالگر تحمیل می‌کنیم

وی با انتشار پست‌هایی در کانال تلگرام اعلام کرد که سرایاالقدس از موشک‌های جدید و پیشرفته‌ای رونمایی خواهد کرد که از جمله آنها در زمان فعلی نوع پیشرفته موشک «قاسم» است.

سخنگوی گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد: همزمان با شلیک صدو پنجاه موشک به سمت شهرک‌های اشغالی، از موشک پیشرفته «قاسم» هم استفاده شد.

موشک قاسم به اهداف خود تا دوردست‌ترین نقطه سرزمین‌های اشغالی با دقت اصابت کرد. این موشک به یاد و نام فرمانده بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به این نام مزین شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موشک پیشرفته جهاد اسلامی سرایا القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی

به گزارش خبری ایسکانیوز آذربایجان غربی، جلسه‌ای در زمینه بررسی راهکارهای عملیاتی شدن طرح جامع جهاد علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد؛ در این جلسه که به همت اداره ارتباط با صنعت و جامعه واحد ارومیه در محل دفتر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه با حضور مسئولین دفتر شهید فهمیده در استان آذربایجان غربی و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و معاون آموزش واحد ارومیه و روسای مراکز تحقیقاتی و اداره ارتباط با صنعت و جامعه و تعدادی از اساتید فناور در حوزه صنعت برگزار شد، راهکارهای اجرایی سازی عملیاتی طرح جامع جهاد علمی بر مبنای تفاهم نامه همکاری پژوهشی وتحقیقاتی فیمابین دانشگاه آزاد اسلامی وموسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یاشار زهفروش معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در این جلسه گفت: تعامل سازنده با نهادهای موثر در حوزه فناوری و نوآوری در جهت سرعت بخشیدن به جریان تحقیقات واز بین بردن انحصارطلبی در تحقیقات و نوآوری، جذب ذهن‌های برتر و استفاده از ظرفیت استادان، دانشجویان، نخبگان و نوآوران به منظور حل مساله صنعت و جامعه از اهداف و اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی بر مبنی رسالت و اسناد بالادستی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری است.

وی افزود:امیدوارم با حمایت مرکز نوآوران شهید فهمیده پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیازصنایع دفاعی تا مرحله تبیین دانش فنی پیش رود تا با جهت دهی فعالیت‌های علمی نخبگان در راستای نیازهای طرفین و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد بتوانیم نقش دانشگاه را در راستای حل مساله علمی کشور به منصه ظهور برسانیم.

در ادامه جلسه آیدین صنم نژاد رئیس دفتر شهید فهمیده با معرفی پتانسیل‌های همکاری مشترک با مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح، به تشریح طرح جهاد علمی نیروهای مسلح که بخشی از آن نیز در وزارت دفاع در حال انجام است پرداخت و افزود:زمینه‌ها و حمایت‌هایی که در قالب این طرح از دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی صورت می‌گیرد شامل حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با موضوعات مرتبط با نیازهای صنایع دفاعی کشور، حمایت از پروژه های نوظهور و بدیع، حمایت از طرح‌های پژوهش و فناوری مورد نیاز صنایع دفاعی، حمایت از فرصت‌های مطالعاتی داخل و خارج از کشور مرتبط با نیازهای صنایع دفاعی، حمایت از برگزاری رویدادهای علمی و فناوری، حمایت از ایجاد مراکز فناوری مشترک، حمایت از انجمن‌های علمی و هسته‌های پژوهشی می‌باشد که دانشجویان، نخبگان و مخترعان می‌توانند با مراجعه به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه از حمایت‌های مادی و معنوی دفتر شهید فهمیده استان بهره‌مند شوند؛ و در پایان جلسه نیز از برخی امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه بازدید شد.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228382 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
  • جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای