Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان ضمن بازدید از باغ هادی شهرک سعدی سنندج به همراه اهالی محل، مشکلات مربوط به این باغ را بررسی و دستورات لازم جهت حل این مشکلات را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - بهادر اسدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در خصوص درخواست اهالی مبنی بر تخریب و قطع درختان باغ موسوم به باغ هادی واقع در شهرک سعدی سنندج، ضمن بازدید میدانی از محل با ساکنین و اهالی محل دیدار و در خصوص مشکلات و تخلفات صورت گرفته در این باغ با آنان گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید دستور بررسی و پیگیری تخلفات و رفع مشکلات باغ مذکور را به مدیر استانی سامانه نظارت و گزارش دهی مردمی قوه قضائیه (سجام) تا حصول نتیجه صادر کرد.

بیشتر بخوانید: قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه سلطان چاه سر شهرستان مهدیشهر سمنان با ورود دادستانی

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری استان کردستان تخریب و قطع درختان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان کردستان تخریب و قطع درختان دادگستری استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۰ سال اعزام زائرین به مراسم عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: در مرحله اول اعزام‌ها ۳ کاروان از استان کردستان در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال جاری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان ادامه داد: مراسم معنوی بدرقه زوار کردستانی روز گذشته در پایانه مسافربری سنندج‏- تهران (محوطه باز داخل ترمینال از پشت جنب مرکز تعویض پلاک) انجام شد.

شیرزادی عنوان کرد: گروه اعزامی از شهرستان سقز هم ساعت ظهر امروز از محل شهرک دانشگاه، جنب سرای سالمندان، مسجد محوی سقز بدرقه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: گروه اعزامی از شهرستان بانه هم ساعت ۱۴:۳۰ امروز بدرقه می‌شوند و محل تجمع آنها خیابان شهید سلیمانی، جنب مسجد اقبالی است.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: زوار از شهر سنندج به مقصد فرودگاه امام و سپس با پرواز به مقصد مدینه منوره عازم سرزمین وحی خواهند شد.

شیرزادی عنوان کرد: این کاروان‌ها ۸۵ نفره بوده و در مجموع در این مرحله ۲۵۵ زائر از استان کردستان به سرزمین وحی، اعزام خواهند شد.

گفتنی است، با حضور پر شور و بی‌نظیر مردم سنندج مراسم بدرقه زائران اولین کاروان اعزامی حج عمره بعد از وقفه ۹ ساله در سنندج برگزار شد.

کد خبر 6084994

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی