Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:31:33 GMT

تشکر سفارت فلسطین از ۲ بازیکن لسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۷۸۹

تشکر سفارت فلسطین از ۲ بازیکن لسترسیتی

سفارت فلسطین در کشور انگلیس از حرکت ارزشمند دو بازیکن لسترسیتی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تشکر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چادوری و فوفانا،‌ دو بازیکن لسترسیتی پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی انگلیس، با پرچم فلسطین در جشن قهرمانی حاضر شدند و از مردم مظلوم این کشور در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، حسام زوملوت سفیر فلسطین در کشور انگلیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه لسترسیتی، از اقدام دو بازیکن روباه‌ها تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«پس از قهرمانی در جام حذفی،‌ حمزه چادوری و وسلی فوفانا از این فرصت تاریخی برای نشان دادن همبستگی خود با مخمصه مردم فلسطین نشان دادند و از طرف دولت و مردم فلسطین، عمیق‌ترین تشکر خود را ابراز می‌کنیم. حمل پرچم فلسطین روی سکوی یکی از بزرگترین رقابت‌ها نشان‌دهنده حمایتی است که در سراسر فلسطین تأثیرگذار است؛ برای مردمی که برای شجاعت ایستادن برای حقوق خود تحت محاصره،‌ اشغال و بمباران شدید هستند و حرکت شما نمی‌تواند بیش از این به‌موقع و شایسته قدردانی باشد.

حمایت 2 بازیکن لسترسیتی از ملت فلسطین در جشن قهرمانی

نلسون ماندلا یک بار گفت تا زمانی که فلسطین آزاد نشود، هیچ‌کسی آزاده نیست و با حمایت شما امروز امیدواریم این موضوع (آزادی فلسطین) به اندازه یک روز نزدیک‌تر شده باشد. بابت قهرمانی جام حذفی به شما تبریک می‌گوییم و امیدواریم لسترسیتی یک روز در پایتخت فلسطین بازی کند.»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی انگلیس لسترسیتی اخبار فلسطین جام حذفی انگلیس لسترسیتی اخبار فلسطین بازیکن لسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد سرمربی فعلی بایرن مونیخ را به عنوان جانشین اریک تن‌هاخ در نظر دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در حالی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال شد که عملکرد شیاطین سرخ در این دیدار بار دیگر تردیدهایی را درباره احتمال ادامه حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم به وجود آورد.

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه گروه سرمایه‌گذاری INEOS که اخیراً 25 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد را خریدند و به بخش فوتبال این باشگاه تسلط پیدا کردند، از روندی که شیاطین سرخ در این فصل در پیش گرفته راضی نیستند و احتمالاً به همکاری خود با این مربی هلندی در پایان فصل جاری پایان خواهند داد. حالا نشریه «کیکر» آلمان خبر می‌دهد؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است.

باشگاه بایرن مونیخ در اوایل اسفند ماه به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشین تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد

توخل که در زمان حضورش در چلسی، این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در سوپرجام اروپا و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند، این فصل در بایرن مونیخ نتوانسته انتظارات را برآورده کند. تیم تحت‌هدایت او قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هرچند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

منچستریونایتد در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی را ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد