Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@16:33:04 GMT

زیدان آخر فصل رئال‌مادرید را ترک می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۸۶۸

زیدان آخر فصل رئال‌مادرید را ترک می‌کند

ایران اکونومیست- سایت گل از جدایی سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان فصل جاری خبر داد.

 به نقل از سایت گل، «زین‌الدین زیدان» هفته گذشته قبل از تساوی تیمش مقابل سویا، تصمیمش را برای فصل آینده فاش کرد. او پس از این بازی در رختکن رئال مادرید اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل جدا شود.

این دومین باری است که زیدان می خواهد از سرمربیگری استعفا دهد چرا که او در سال ۲۰۱۸ پس از سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا از سمت خود استعفا داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل قبلا هم گزارش داده بود که باشگاه رئال مادرید پس از حذف این تیم در لیگ قهرمانان اروپا قصد دارد تا در پایان فصل با زیدان قطع همکاری کند.

با این اخبار شایعاتی مبنی بر حضور زیدان در یوونتوس برای فصل آینده به گوش می‌رسد چرا که در تورین، وضعیت «آندره‌آ پیرلو» در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تیم فوتبال رئال مادرید باید روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت و در چارچوب هفته سی و هفتم لالیگا به مصاف اتلتیکو بیلبائو رود. این تیم هم اکنون با ۷۸ امتیاز و دو امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو مادرید، در جایگاه دوم قرار دارد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند

ال چولو از عملکرد شاگردانش در جدال با دورتموند اصلا رضایت ندارد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی در گفتگو با سایت یوفا گفت:

متاسفانه بازیکنان اتلتیکو در تمام طول مدت بازی، دقیقا بر خلاف خواسته‌های ما عمل کردند، با این حال، آن‌ها برای کسب پیروزی، تا پایان جنگیدند. دورتموند واکنش خوبی به ۲-۲ شدن بازی نشان داد و چون عطش بیشتری نسبت به ما برای کسب پیروزی داشت، توانست بازی را ببرد.

ال چولو در ادامه افزود:

در آغاز بازی، ما یک موقعیت خوب داشتیم و از آن استفاده نکردیم اما دورتموند بر خلاف ما، از موقعیتش استفاده کرد. در دقایق پایانی بازی، هر توپی که به سمت دروازه ما فرستادند، گل شد! بازیکنان من برای شرکت در این تورنمنت و رسیدن به یک چهارم نهایی زحمت زیادی کشیدند و تلاش بسیاری کردند. چیز بیشتری برای گفتن ندارم. ما پا به پای حریف پیش رفتیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما این اتفاق رخ نداد. دورتموند از ما بهتر بود و وقتی تیمی بهتر از شماست، باید به آن تبریک بگویید.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا