Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد سرخابی ها در دربی ۹۵ گفت: باز هم همانند دربی های گذشته شاهد یک بازی بی کیفیت از دو تیم بودیم. هر دو تیم احساسی بازی می کردند و اصلا مسائل فنی را فراموش کرده بودند. داور هم برای اینکه بازی را کنترل کند مرتب سوت می زد و حس خوبی به بازی نمی داد. البته صحنه های پرحرف و حدیث زیاد در این دیدار وجود نداشت و اکبریان بیشتر به دنبال مدیریت بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد عملکرد سرخپوشان در این دیدار گفت: پرسپولیس به نسبت استقلال بازی بهتری از خود نشان داد. یحیی توانست از زیر آن فشار که گفته می شد برابر استقلال برنده نیست، بیرون بیاید. قرمزها بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند از تک موقعیت به دست آمده استفاده کرده و سه امتیاز را از آن خود کنند.

ترابیان اینکه در مورد شرایط استقلال هم گفت: آبی ها برخلاف بازیهایشان در لیگ قهرمانان که فوق العاده بودند در این دیدار پراشتباه ظاهر شدند. آنها هیچ برنامه ای نداشتند. مدافعان وسط این تیم مثل گذشته پراشتباه بودند و به راحتی اجازه دادند که مهاجمان استقلال دوازه آنها را باز کنند.

وی در مورد اتفاقات ناخوشایندی که در پایان بازی بین بازیکنان دو تیم رخ داد گفت: متاسفانه سالهاست که مرتب از فرهنگ سازی و حرفه ای بودن حرف می زنیم اما دیدیم که از قدیمی ها تا جوانها همه با هم درگیر شدند و این نشان داد که هنو به یک فرهنگ حرفه ای در فوتبال نرسیده ایم.

ترابیان ادامه داد: همه شاهد بودیم که بزرگ و کوچک با یکدیگر دعوا می کردند. بنابراین باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خاطیان را تنبیه کرده تا درس عبرتی برای دیگر فوتبالیست ها باشد که چنین رفتارهایی از خود نشان ندهند.

مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چه کاری باید انجام داد تا دیگر شاهد چنین رفتارهای ناپسندی از بازیکنان رخ ندهد، گفت: به اعتقاد من فرهنگ سازی باید از تیم های پایه صورت بگیرد. همانطور که باید فوتبال را از پایه یاد بگیریم رفتارهای حرفه ای و احترام به یکدیگر را هم از همان ابتدا باید یادگرفت اما متاسفانه فوتبالیست های ما تنها پول حرفه ای می گیرند و رفتاری کاملا غیرحرفه ای دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با بودن تماشاگر، این نتیجه می توانست تغییر کند، گفت:به طور حتم فشاری که تماشاگر در طول بازی بر حریف می آورد بارها باعث تغییر بازی شده اما فوتبال بدون تماشاگر هم افت کرده و هم جذابیت ندارد. در لیگ های اروپایی هم از زمانی که تماشاگر نمی تواند به ورزشگاه ورود کند شاهد افت بازیهای تیم های بزرگ بوده ایم.

ترابیان در پایان خاطرنشان کرد: در ابتدای بازی یک خطا گرفته نشد که حرف و حدیث زیادی بوجود آورد. به نظر من داور وسط به دلیل نزدیک بودن بهتر می تواند بر بازی مسلط باشد. اگر چه اکبریان قضاوت خوبی از خود انجام داد اما همان یک صحنه باعث شده تا عملکرد او زیر سئوال برود.

کد خبر 5212342

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا ترابیان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی یحیی گل محمدی کسب سهمیه المپیک باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 

محمدمهدی فداکار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۳ گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم و عضو ستاد جوانی جمعیت است و سرمایه‌گذاری آموزش و پرورش در این حوزه به اندازه همه دستگاه‌ها می‌تواند موثر واقع شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش سهم بسزایی می‌تواند در تبیین اهمیت موضوع فرزندآوری داشته باشد، تغییر باور‌های غلط "فرزند کمتر، زندگی بهتر" تا حد زیادی بر عهده آموزش و پرورش است.

استاندار کرمان اظهار داشت: با هم‌افزایی و همکاری، اقدامات موثری برای جوانی جمعیت و فرزندآوری می‌توان انجام داد، از جمله اعطای کمک هزینه درمان ناباروری برای جوانان که کمک خوبی برای فرزندآوری است.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به هزینه‌های درمان ناباروری، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در صندوق امداد ولایت قرار گرفته و به ۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد تا در اختیار خانواده‌ها برای درمان قرار گیرد. 

فداکار، راه‌اندازی اتاق کودک در دستگاه‌های اجرایی و ادارات را موجب امنیت خاطر مادران شاغل و کم شدن دغدغه فکری آنان دانست.

بنا به اعلام مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه پارسال فراخوان داده شده و یک هزار و ۱۵۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی