Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:59:13 GMT

همت بلند ۸۲۱۰ حامی ملایری برای محرومیت‌زدایی از ایتام

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۹۰۰

همت بلند ۸۲۱۰ حامی ملایری برای محرومیت‌زدایی از ایتام

ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با اشاره به حمایت و همراهی ۸۲۱۰ نفر حامی در ملایر، گفت: این افراد از ۷۰۰ یتیم در طرح اکرام ایتام و ۱۳۵۰ یتیم در طرح محسنین حمایت می کنند.

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به تازگی یک خیّر نیکوکار ملایری مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را به منظور رفع نیاز خانواده های تحت پوشش در اختیار این نهاد قرار داده است، توضیح داد: مقرر شده ۱۰۰ میلیون تومان در قالب سبد کالا، ۵۰ میلیون تومان صرف درمان بیماران، ۵۰ میلیون تومان برای خرید لوازم ضروری منزل و ۱۰۰ میلیون تومان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال از سوی بنیاد مستضعفان برای ۷۰۰ یتیم در ملایر هر کدام مبلغ ۵۰۰ هزار تومان مساعدت مالی صورت گرفت، افزود: در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان به حساب ایتام واریز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه به منظور جمع آوری زکات فطریه ۱۰۰ پایگاه در میادین اصلی شهر، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری و اماکن برپایی اقامه نماز عید فطر برپا شد، گفت: در پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه دستگاه کارتخوان برای دریافت فطریه در اختیار نمازگزاران قرار داده شد.

کرمی با بیان اینکه امسال همچنین امکان استفاده از روش‌های پرداخت الکترونیکی برای پرداخت زکات فطریه فراهم شد، اظهار کرد: تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده و همچنان این روند ادامه دارد و در نهایت زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان تحت حمایت واریز می شود.

وی در پایان یادآور شد: توزیع بسته‌های معیشتی و ۱۸ هزار پُرس غذای گرم بین خانواده‌های تحت پوشش، جذب حامیان در طرح اکرام ایتام و طرح محسنین و اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی از طریق فضای مجازی از جمله برنامه های این نهاد در طول ماه رمضان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کمیته امداد امام خمینی محرومیت زدایی ايتام زكات فطره نيكوكاري خیرین میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

وی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز ۳ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند