Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد سرخابی ها در دربی ۹۵ گفت: باز هم همانند دربی های گذشته شاهد یک بازی بی کیفیت از دو تیم بودیم. هر دو تیم احساسی بازی می کردند و اصلا مسائل فنی را فراموش کرده بودند. داور هم برای اینکه بازی را کنترل کند مرتب سوت می زد و حس خوبی به بازی نمی داد. البته صحنه های پرحرف و حدیث زیاد در این دیدار وجود نداشت و اکبریان بیشتر به دنبال مدیریت بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد عملکرد سرخپوشان در این دیدار گفت: پرسپولیس به نسبت استقلال بازی بهتری از خود نشان داد. یحیی توانست از زیر آن فشار که گفته می شد برابر استقلال برنده نیست، بیرون بیاید. قرمزها بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند از تک موقعیت به دست آمده استفاده کرده و سه امتیاز را از آن خود کنند.

ترابیان اینکه در مورد شرایط استقلال هم گفت: آبی ها برخلاف بازیهایشان در لیگ قهرمانان که فوق العاده بودند در این دیدار پراشتباه ظاهر شدند. آنها هیچ برنامه ای نداشتند. مدافعان وسط این تیم مثل گذشته پراشتباه بودند و به راحتی اجازه دادند که مهاجمان استقلال دوازه آنها را باز کنند.

وی در مورد اتفاقات ناخوشایندی که در پایان بازی بین بازیکنان دو تیم رخ داد گفت: متاسفانه سالهاست که مرتب از فرهنگ سازی و حرفه ای بودن حرف می زنیم اما دیدیم که از قدیمی ها تا جوانها همه با هم درگیر شدند و این نشان داد که هنو به یک فرهنگ حرفه ای در فوتبال نرسیده ایم.

ترابیان ادامه داد: همه شاهد بودیم که بزرگ و کوچک با یکدیگر دعوا می کردند. بنابراین باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خاطیان را تنبیه کرده تا درس عبرتی برای دیگر فوتبالیست ها باشد که چنین رفتارهایی از خود نشان ندهند.

مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چه کاری باید انجام داد تا دیگر شاهد چنین رفتارهای ناپسندی از بازیکنان رخ ندهد، گفت: به اعتقاد من فرهنگ سازی باید از تیم های پایه صورت بگیرد. همانطور که باید فوتبال را از پایه یاد بگیریم رفتارهای حرفه ای و احترام به یکدیگر را هم از همان ابتدا باید یادگرفت اما متاسفانه فوتبالیست های ما تنها پول حرفه ای می گیرند و رفتاری کاملا غیرحرفه ای دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با بودن تماشاگر، این نتیجه می توانست تغییر کند، گفت:به طور حتم فشاری که تماشاگر در طول بازی بر حریف می آورد بارها باعث تغییر بازی شده اما فوتبال بدون تماشاگر هم افت کرده و هم جذابیت ندارد. در لیگ های اروپایی هم از زمانی که تماشاگر نمی تواند به ورزشگاه ورود کند شاهد افت بازیهای تیم های بزرگ بوده ایم.

ترابیان در پایان خاطرنشان کرد: در ابتدای بازی یک خطا گرفته نشد که حرف و حدیث زیادی بوجود آورد. به نظر من داور وسط به دلیل نزدیک بودن بهتر می تواند بر بازی مسلط باشد. اگر چه اکبریان قضاوت خوبی از خود انجام داد اما همان یک صحنه باعث شده تا عملکرد او زیر سئوال برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا ترابیان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس رضا ترابیان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور در اولین جلسه ستاد پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندی این شهرستان گفت: اجرای دستورالعمل‌های مناسب سازی معابر و اماکن عمومی میبد از نظر پیشرفت عملیاتی شدن وضعیت خوبی ندارد.

سجادی پور با بیان اینکه اجرای مصوبات باید دغدغه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط باشد و نسبت به اقدامات تعیین شده پاسخگو باشند افزود: ما مردم خوب و کسبه خوش انصافی داریم و باید به عنوان مسئول، مطالبه گری و اجرای مصوبات برای تسهیل عبور و مرور سالمندان در سطح شهر و مکان‌های عمومی را جدی بگیریم. 

فرماندار میبد با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در این خصوص گفت: مسئولان و اعضای ستاد باید با برگزاری کمیته‌های تخصصی نسبت به عملی شدن وظایف تعیین شده، ارائه راهکار و گزارش عملکرد داشته باشند. 

سجادی پور بررسی قوانین و مقررات در حوزه‌های گوناگون را ضروری خواند و گفت: با بررسی قوانین می‌توان از مجوز‌های قانونی برای استفاده در پیشبرد امور یا از ابزار‌های بازدارنده در مواجهه با تخلفاتی مانند سد معبراستفاده کرد. 

سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد و دبیر ستاد پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندی میبد هم گفت: مقرر شده بود مناسب سازی رمپ ورودی و سرویس‌های بهداشتی ۲۰ مسجد توسط اداره‌های تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهرستان در دستور کار قرار گیرد. 

فلاح فرهنگ سازی مناسب‌سازی از سوی آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات و مناسب سازی فضا‌های عمومی پیاده رو‌ها و پارک‌ها و فضای سبز توسط شهرداری را از مصوبه‌های دیگر نشست‌های قبل عنوان کرد و افزود: ۱۲ درصد جمعیت شهرستان بالای ۶۰ سال هستند و سالمند تلقی می‌شود که به مناسب سازی نیاز دارند.

در این نشست موضوعاتی از جمله عدم مناسب سازی داروخانه‌ها، لزوم نظارت بر ساخت و ساز‌های مکان‌های عمومی برای رعایت موارد مرتبط به مناسب سازی، عدم مناسب سازی سرویس بهداشتی بعضی از مساجد و امامزاده‌ها، لزوم اراده جمعی برای مناسب سازی جهت سهولت تردد سالمندان مطرح شد. 

در این جلسه مقرر شد با جدیت بیشتر رفع مشکلات مناسب سازی و سد معبر مرتبط به میوه فروشی‌ها، بنگاه‌های اتومبیل و تعمیرات اتومبیل از سوی شهرداری و مناسب سازی داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها ازسوی مسئولان مربوطه پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA