Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@08:00:59 GMT

محمدحسین مرادمند سورپرایز لحظه آخری فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۹۲۳

مدافع استقلال از ابتدا قرار نبود در ترکیب اصلی آبی ها در دربی بازی کند

فرهاد مجیدی پنجشنبه شب تصمیم گرفت محمدحسین مرادمند را وارد ترکیب اصلی کند.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی در بازی با پرسپولیس برای اولین بار تصمیم گرفت از زمانی که دوباره به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده تیمش را با سیستم 2-5-3 وارد زمین کند، سیستمی که در نهایت جواب نداد و آبی ها بازی را به حریف خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین استقلال برای بازی با پرسپولیس تنها 2 جلسه تمرین تاکتیکی برگزار کرد و به گفته شاهدان عینی حاضر در تمرین آبی ها، محمدحسین مرادمند تا روز آخر در تیم اصلی حضور نداشت.

این موضوع می تواند ثابت کند مجیدی تصمیم داشت تیمش را با سیستم 4 دفاعه وارد زمین کند و مشخص نیست چه اتفاقی رخ داد که مجیدی لحظه آخر تصمیم گرفت سیستم تیمش را 3 دفاعه کند.

فرهاد مجیدی تصمیم گرفت در بازی با پرسپولیس همزمان از محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و عارف غلامی در ترکیب اصلی استفاده کند، سیستمی که در نهایت نتوانست استقلال را از شکست نجات بدهد.

 

بیشتر بخوانید:

محمد حسین مرادمند و بابک مرادی تماشاگر ویژه بازی هوادار- چوکا

 

 

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با محمد نوری: دوست داشتم پست علی کریمی بازی کنم ولی سی چهل نفر جلوی من هستند! عیسی آل کثیر شماره 10 را گرفت! پاس گل مهدی طارمی و گل لوئیز دیاز به ریو آوه (ریو آوه 0-2 پورتو) جدایی قطعی زیدان از رئال مادرید در پایان فصل؛ الگری آماده پذیرش پیشنهاد رئال مادرید دل پیرو: هیچ یک از سه پنالتی بازی یوونتوس - اینتر پنالتی نبود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدحسین مرادمند فرهاد مجیدی تصمیم گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند