Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@21:48:52 GMT

ممنوعیت برگزاری تجمعات انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۹۶۴

ممنوعیت برگزاری تجمعات انتخاباتی

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، محمود ثمینی گفت: کاندیداها فعالیت‌های سیاسی خود را برای برگزاری پرشور انتخابات و افزایش مشارکت مردم با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برنامه ریزی کنند.
 
وی ادامه داد: در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان مانند خرم‌آباد و بروجرد، برای کاندیداهای تایید صلاحیت نشده که شرایط قانونی را دارند یک فرصت اعتراض به موضوع رد صلاحیت خود در هیئت مرکزی نظارت اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ثمینی تصریح کرد:  تا زمانی که به طور قطع این افراد مشخص نشوند اسامی نهایی تأیید یا رد صلاحیت شدگان معرفی نخواهند شد و در صورت اعلام قطعی، فهرست اسامی توسط فرمانداری‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ممنوعیت تجمع تبلیغات انتخاباتی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلگرمی مردم استان سمنان به سپاهیان غیور

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم استان سمنان با حضور خود در تجمعات مردمی نشان دادند که حامی آرمان‌های انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. مردم متدین شعارهای مرگ بر اسرائیل سر دادند قرار است امروز تجمعات باشکوهی در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شود. گزارش علی شهسوار از این حضور باشکوه را می‌بینید.

کد خبر 6077917

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • دلگرمی مردم استان سمنان به سپاهیان غیور
  • ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم