Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۴۰ نفر از نمایندگان مجلس از اقدام وحدت آفرین رئیس مجلس شورای اسلامی و عملکرد انسجام بخش وی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 240 نفر از نمایندگان مجلس را برای تشکر و قدردانی از اقدام وحدت آفرین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و عملکرد انسجام بخش وی در انتخابات ریاست جمهوری را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف:در تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها به قانون عمل شودتذکر "قالیباف" به مجمع تشخیص درباره نحوه برخورد با مصوبات مجلس

 

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتخابات ریاست جمهوری 1400، از این جهت که تشکیل دهنده نخستین دولت گام دوم انقلاب است و هم از جهت سیاست ورزی، میدان مهمی برای فعالان سیاسی جبهه انقلاب است؛ به خصوص این که پس از 8 سال بی عملی و دوره رکود دولت های یازدهم و دوازدهم باید دولتی روی کار بیاید که با تمرکز بر حوزه اقتصادی و نشان دادن کارآمدی، وضعیت معیشتی مردم را سروسامان دهد.

از همین جهت حرکت های سیاسی مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی و پا گذاشتن روی عافیت طلبی  شخصی برای نیل به اهداف بلند، لازمه این عرصه پیچیده و خطیر است. در این میان اقدام دکترمحمدباقر قالیباف در پایبندی به عهد خود برای «وحدت جریانی» در جبهه انقلاب ، با وجود آن که براساس نظرسنجی های معتبر، تخریب ها و تهمت ها، دیگر بر محبوبیت وی تاثیر منفی نداشت بلکه برعکس به مرور بر توان رای آوری وی دربرابر کاندیداهای جریان مقابل افزوده می شد، بار دیگر روحیه جهادی یک رزمنده را از جنس پا گذاشتن روی منافع شخصی که در میدان های نبرد دیده و شنیده ایم به رخ  کسانی کشید که در سال های اخیر از هیچ تهمت و برچسبی علیه او فروگذار نکرده اند.

عرصه انتخابات سال جاری، نیاز به رفتارهای مومنانه از نوع چنین اقداماتی دارد و همین جا از همه نامزدهای جریان انقلاب دعوت می کنیم تا با توجه به حساسیت شرایط، وحدت جریانی را مدنظر داشته و با تمسک به این راهبرد مهم و پیروزی ساز، و با اقدام انقلابی زمینه ساز پیروزی قاطع نامزد مورد اجماع جبهه انقلاب ، گردند، و از هرگونه چندصدایی درون گفتمانی در جریان رقابت های انتخاباتی پرهیز کنند تا ان شاء الله با تشکیل دولتی با مولفه های انقلابی که بارها در بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب آیت الله امام خامنه ای ذکر شده است ، شاهد پیشرفت همه جانبه ،تحقق عدالت در عرصه مختلف و ثبات اقتصادی در کشور و حل مشکلات معیشتی مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 1400 محمدباقر قالیباف انتخابات ریاست جمهوری 1400 محمدباقر قالیباف انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دهلی نو، در سرتاسر هند چند هفته‌ای است که رقابت‌های انتخاباتی برای ورود به مجلس نمایندگان موج می‌زند.
از نخست وزیر گرفته تا وزرا و نامزد‌های احزاب مخالف به شهر‌های مختلف می‌روند تا آرای مردم را به نفع خود جلب کنند.
در هفته‌های اخیر هر ادعا و کنشی از سوی ائتلاف حاکم موسوم به ان دی‌ای (NDA) با پاسخ و واکنشی از سوی ائتلاف مخالف آنها یعنی آی ان دی آی‌ای (I.N.D.I.A) روبرو می‌شد یا بالعکس.
احزاب مختلف با صدور بیانیه‌ها و منشور‌های انتخاباتی به مردم وعده می‌دهند که در صورت پیروزی در انتخابات، رفاه را برای شهروندان هندی به ارمغان می‌آورند.
راهول گاندی از رهبران سرشناس مخالف دولت مرکزی هند، حزب حاکم را به تضعیف، تبدیل و یا و تعویض قانون اساسی متهم کرد و مدعی شد هدف حزب ما یعنی حزب کنگره و احزاب مخالف دولت، حفظ قانون اساسی و دموکراسی در کشور است.
نخست وزیر هند در واکنش به این ادعای مخالفان، آنرا بی‌مبنا خواند و مدعی شد که حزب حاکم حافظ قانون اساسی هند است.
حزب حاکم و احزاب هم ائتلافی اش مدعی
تصاحب ۴۰۰ صندلی از ۵۴۵ صندلی مجلس نمایندگان در انتخابات پیش رو هستند.
احزاب مخالف، این هدف را تخیلی و بلند پروانه توصیف کردند.
از جمعه ۳۱ فروردین انتخابات مجلس نمایندگان هند شروع می‌شود.
۴۲ روز طول می‌کشد تا رای ۹۶۹ میلیون نفر از واجدان شرایط جمع‌آوری شود.
۱۲ خرداد انتخابات به پایان می‌رسد و سه روز بعد یعنی پانزدهم، پیروز انتخابات مشخص می‌شود.

 

 

اظهارات:
پریانکا گاندی: دبیر کل حزب کنگره
نارندرا مودی: نخست وزیر هند

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم