Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:51:57 GMT

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲ ساعت در اهر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۲۷۴

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲ ساعت در اهر

سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیاتی از دستگیری قاتل مرد ۴۷ ساله در یکی از روستاهای اهر گفت: دو دوست قدیمی که بیش از ۲۰ سال سابقه رفاقت و رفت و آمد خانوادگی نیز با همدیگر داشتند برای تفریح به یکی از روستاهای اطراف شهر اهر رفته بودند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: در زمان تفریح این دوست قدیمی؛ به دلایل نامعلومی درگیری لفظی بین‌شان رخ می‌دهد و سپس دوست ۵۱ ساله مقتول دست به چاقو شده و مورد ضربات چاقو قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مقتول به دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی شدید ناشی از چاقو خوردگی در باغات روستا منجر به قتل عمد می‌شود و ساکنین محلی با مشاهده جسد؛ مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش می‌دهند که مأموران نیروی انتظامی با حضور در محل، قتل مرد ۴۷ ساله را تأیید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲ ساعت در محل اختفا خبر داد، خاطرنشان کرد: در پی وقوع قتل، دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در اقدامی سریع نسبت به شناسایی محل اختفا در عرض کمتر از ۲ ساعت موفق به دستگیری قاتل شدیم.

آقاپور یادآور شد: قاتل پس از دستگیری که ابتدا قتل دوست ۴۷ ساله خود انکار می‌کرد، اما بعد از تحقیقات، بازجویی و شگردهای پلیسی؛ متهم به قتل اعتراف نمود سپس با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شهرستان اهر شد.

کد خبر 5213223

منبع: مهر

کلیدواژه: قاتل دستگیری قاتل شهرستان اهر ویروس کرونا عید سعید فطر انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا گرگان اردبیل واکسن کرونا شیوع کرونا چالش شایستگی ماه رمضان ۱۴۰۰ دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران

مرد جوان در درگیری خانوادگی با ضربات چاقو به قتل رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم‌تیر مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان که مقتول در جریان نزاع با یکی از آشناهای خانوادگی خود ضربات چاقو خورده و به بیمارستان موردنظر واقع در شهرری منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

تیم جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم، ماًموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم
  • مهاجم حادثه در مرکز خرید سیدنی مشکلات روانی داشته است
  • دستگیری قاتلی که همه از او می‌ترسند | هیچ‌کس حاضر نیست علیه این مرد شهادت بدهد
  • راز جسد مجهول الهویه با دستگیری قاتل و همدستش فاش شد
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال