Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران گفت: به احتمال زیاد در تورنمنت چهارجانبه لبنان شرکت نکنیم اما فعلا چیزی قطعی نیست. به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود تیم ملی بسکتبال ایران در مسیر آماده‌سازی خود برای مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ در تورنمنت چهار جانبه لبنان شرکت کند، اکنون به نظر می‌رسد که باید پرونده حضور ملی‌پوشان در این مسابقات را بسته شده دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران درباره احتمال کنسل شدن اعزام ملی‌پوشان به این مسابقات گفت: فعلا هیچ چیز قطعی نیست و در حال بررسی شرایط هستیم اما به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد در تورنمنت چهارجانبه لبنان شرکت نکنیم.

او ادامه داد: ما تنها در صورتی اعلام می‌کنیم که حضورمان کنسل است که خبر رسمی و قطعی باشد. در حال حاضر چیزی قطعی نیست، اما احتمال شرکت نکردنمان بالا است.

سرپرست تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا تورنمنت‌ جایگزینی وجود دارد؟ اظهار کرد: بله، همانطور که قبلا هم گفتم ما مسابقاتی را در ژاپن داریم که در آن‌ها شرکت می‌کنیم. 

او در پاسخ به این سوال که احتمال لغو حضور در مسابقات ژاپن هم وجود دارد؟ توضیح داد: خیر، مسابقات ژاپن قطعی است و در آن‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسكتبال تيم ملي بسكتبال ايران مسعود قاسمی تیم ملی بسکتبال سرپرست تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز منطقه‌ای در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به علت تعمیرات خطوطی از شبکه گاز و در راستای پایداری شبکه توزیع، جریان گاز بلوار خرمشهر، از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع خواهد شد.
براساس این اطلاعیه قطعی گاز این منطقه رشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ خواهد بود.
شرکت گاز گیلان از مشترکان این مناطق خواست تا در زمان قطعی گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.
این شرکت اعلام کرد پس از اتمام تعمیرات جریان گاز توسط مأموران و امدادگران اداره گاز وصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است