Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:03:50 GMT

اختلاف ۳۰ درجه‌ای دما در استان اصفهان/ هوا گرمتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۲۷۶

اختلاف ۳۰ درجه‌ای دما در استان اصفهان/ هوا گرمتر می‌شود

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تداوم ناپایداری‌های جوی بعد از ظهر امروز نیز افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و تندباد لحظه‌ای در بسیاری از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود و در نیمه غربی احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش تگرگ در ارتفاعات و مناطق مستعد دور از انتظار نیست، به بارندگی‌های شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیشترین میانگین بارشی ثبت شده از ایستگاه‌های هواشناسی کبوتر آباد ۱۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلی‌متر، فرودگاه اصفهان ۱۰ میلی‌متر، شهر اصفهان هفت میلی‌متر، علویجه ۲ میلی‌متر و دولت آباد یک میلی‌متر بوده است ضمن اینکه بارش‌های کمتر از یک میلی‌متر در مناطق غربی استان گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5213228

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش دما اصفهان اداره کل هواشناسی اصفهان بارندگی ویروس کرونا عید سعید فطر انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا گرگان اردبیل واکسن کرونا شیوع کرونا چالش شایستگی ماه رمضان ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد بالای صفر میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحاِل و بختیاری گفت: بازفت با ۱۸درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید

نگاهی به طبیعت بهاری دهستان پشتکوه + تصاویر

وی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۵ درجه سانتی گراد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری