Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:13:19 GMT

اعلام وصول طرح تشکیل استان کرمان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۴۲۹۰

اعلام وصول طرح تشکیل استان کرمان جنوبی

طرح‌های تشکیل استان کرمان جنوبی و گزینش مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام وصول شد.

به گزارش برنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز -یکشنبه- از اعلام وصول طرح ‌های اصلاح ماده ۱۸۴ آیین نامه داخلی مجلس ، تشکیل استان کرمان جنوبی، حمایت همه جانبه از مراکز علمی - تحقیقاتی، ضد استکباری و اشخاص زیان دیده از دولت آمریکا و اصلاح موادی از قانون دیوان محاسبات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همچنین طرح ‌های تأسیس موزه جنایات استکبار جهانی ، اصلاح ماده ۱۷ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی ، الحاق یک تبصره به ماده ۶۶ قانون اجرای احکام مدنی واصلاح ماده ۱۲۷ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام وصول شد.

به گفته عضو هیات رییسه مجلس،  طرح اصلاح تبصره (۱) بند (۳) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی و طرح گزینش مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام وصول شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه داخلی مجلس استان کرمان دولت دیوان محاسبات موزه استکبار جهانی قانون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس دانشجو تحصیلات تکمیلی نظام جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی استان کرمان جنوبی اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیرتجاری اصلاح شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با اصلاح رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رسیدگی به ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اعاده شده از شورای نگهبان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه) قرار داشت.

وکلای ملت پس از ارزیابی‌های لازم ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را اصلاح کردند.

همچنین نمایندگان در ادامه موادی از این طرح که شامل ماده 6 و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده 2 (الف) مواد 46 تا 51 فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و  فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد 46 تا 80 به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.

بندهای (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده 3 اصلاح شد، همچنین بندهای (خ) و (ت) ماده 3 تبصره (4) و ماده 5 اصلاح شدند.

در بند (الف) ماده 7 موضوع اصلاح ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی عبارت «برخط» اصلاح و از عبارت اصطلاح مناسب استفاده شود.

همچنین در این جلسه بند (ب) ماده 7 و تبصره آن از سوی نمایندگان اصلاح شد و یک سند به عنوان بند (پ) و 3 تبصره به عنوان یک تا 3 به این ماده الحاق شده است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیرتجاری اصلاح شد
  • اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس